کد خبر 152455
۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

پیام قاضی‌زاده هاشمی در پی رجعت پیکر پاک سردار شهید «عبدالله اسکندری»/ نام و یاد شهدای مدافع حرم برای همیشه ماندگار و جاوید شد

پیام قاضی‌زاده هاشمی در پی رجعت پیکر پاک سردار شهید «عبدالله اسکندری»/ نام و یاد شهدای مدافع حرم برای همیشه ماندگار و جاوید شد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی رجعت پیکر پاک شهید گرانقدر مدافع حرم سردار «عبدالله اسکندری» که از پیشگامان جبهه حق علیه باطل بودند و سال‌ها با خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران عمر با برکت خود را صرف خدمت به جامعه معزز ایثارگری نمودند را گرامی داشت.

در پیام دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی آمده است:
شهدای مدافع حرم با اعتقاد و اراده‌ای راسخ در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به ابرقدرت‌ها و شیطان صفتان ددمنش نشان دادند که ایمان الهی و عشق به ائمه اطهار (ع) در دل و جانشان و سراسر وجودشان ریشه دارد و برای دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی شهد شهادت را با افتخار می‌نوشند.
به راستی که غیرت، بصیرت و شوق شهادت در این شهدای معزز منجر شد به درجه بالایی از ایمان و ایثار نائل آیند و با درکی درست در برابر دشمنان حقیر و ذلیل قد علم نمایند و نام و یادشان برای همیشه در تاریخ ماندگار و جاوید گردد.
ضمن بزرگداشت مقام شامخ تمامی شهدا و ایثارگران سرافراز، رجعت پیکر پاک شهید گرانقدر مدافع حرم سردار «عبدالله اسکندری» که از پیشگامان جبهه حق علیه باطل بودند و سال‌ها با خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران عمر با برکت خود را صرف خدمت به جامعه معزز ایثارگران نمودند را گرامی می‌دارم.
علو درجات و رحمت واسعه الهی و همجواری با سالار و سرور شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) را از درگاه ایزد منان برای این شهید والامقام مسألت دارم.
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی
انتهای پیام/

برچسب‌ها