کد خبر 152454
۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

نایب رئیس هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد:

واریز بیش از 195 میلیارد ریال به‌ حساب اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان

واریز بیش از 195 میلیارد ریال به‌ حساب اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان

نایب رئیس هیات مدیره موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز مبلغ 195 میلیارد و 166 میلیون ریال سهم‌الشرکه به حساب 345 هزار نفر از اعضای این صندوق که از دوم اردیبهشت تا اول خرداد 1401 به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد.

به گزارش حیات به نقل از صندوق ذخیره فرهنگیان، حمید باقرنژاد افزود: این مبلغ شامل واریزی عضو، واریزی سهم تعهدات دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است.

وی با تاکید بر حفظ کرامت اعضای موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: پرداخت سهم‌الشرکه اعضای این موسسه در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از دو ماه پس از بازنشستگی به حساب آنها واریز شده است در حالی که قبلا حدود سه ماه طول می‌کشید.

 باقرنژاد با اشاره به اینکه اکنون حدود 81 درصد از فرهنگیان عضو موسسه هستند، تاکید کرد: سایر فرهنگیانی که هنوز عضو صندوق نشده‌اند، می‌توانند در اسرع وقت نسبت به عضویت در موسسه اقدام کنند تا از خدمات و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی بهره‌مند شوند.

وی افزود: همچنین اعضای صندوق که در شرف بازنشستگی قرار دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر نمایندگی موسسه در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به تکمیل فرم ادامه عضویت اقدام کنند تا همچنان از سودآوری موسسه در سال‌های آینده نیز برخوردار شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها