کد خبر 152345
۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰

قاضی زاده هاشمی در شورای اداری شهرستان پاوه:

نهضت کارآفرینی در بخش غیر دولتی مشکل اشتغال را مرتفع می‌کند

نهضت کارآفرینی در بخش غیر دولتی مشکل اشتغال را مرتفع می‌کند

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که به نمایندگی از هیئت دولت در بیست و هشتمین سفر استانی دولت مردمی به استان کرمانشاه سفر کرده است روز پنجشنبه 23 تیر ماه پس از دیدار چهره به چهره با مردم پاوه در شورای اداری این شهرستان حضور یافت.

به گزارش حیات به نقل از «ایثار»، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در شورای اداری شهرستان پاوه با ابراز خرسندی از دیدار با مردم این منطقه گفت: حضور در جمع مردم عزیز و مقاوم، فرهنگ دوست، انقلابی و پاسداران حدود ارضی جمهوری اسلامی ایران و مبارزان صف اول در ایام پیروزی انقلاب اسلامی، مبارزه با ضد انقلاب و در دفاع مقدس باعث افتخار است و امروز هم قلب همه ملت ایران به فداکاری این منطقه اطمینان دارد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تمجید از شخصیت حاج ماموستا ملا قادر قادری، امام جمعه پاوه، گفت: مقام معظم رهبری عالی‌ترین تعبیر را از مردم پاوه داشتند و این مردم عزیز را به عنوان مردمان بیدار و پایه‌گذار روشنگری ذکر کردند و منطقه پاوه را مشعل شهدای گرانقدر مهاجر و انصار نامیدند که شهدای بسیاری به این کشور هدیه کرده است. پاوه نماد وحدت و همزیستی و تلاش مشترک یک ملت برای دفاع از کیان خود و الگویی از وحدت اهل سنت و تشیع در دفاع از نظام و کشور و پیروی از امام (ره) و مقام معظم رهبری است.
معاون رئیس جمهور افزود: هزاران سال است که این کشور به دلیل موقعیت خاص خود و این ملت به دلیل عمق تمدن محل طمع جهانخواران بوده است و این موضوع در سال‌های پیش رو نیز مانند گذشته تغییر نخواهد کرد و امیدواریم در کنار یکدیگر کشوری با عزمت و قدرتمند ایجاد کنیم که دشمن مأیوس و چشم طمع از آن دور شود.
قاضی‌زاده‌ هاشمی با اشاره به مشکلات بیان شده از زبان نمایندگان صنوف و اقشار مختلف شهرستان مانند دامداران، مرغداری‌ها، کشاورزان، فرهنگیان، بانوان، صنعتگران و تولیدکنندگان گفت: هر صنفی متناسب با دغدغه‌های خود درخواست‌ها و مطالباتی داشت که ثبت شد و در اسرع وقت به سمع و نظر مسئولان مربوطه و رئیس‌جمهور خواهد رسید.
قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: آب‌رسانی از موضوعات جدی این منطقه است و امیدواریم در نشست شورای اداری استان مبلغ 70 میلیارد تومان برای اتمام پروژه آب‌رسانی به پاوه به تصویب برسد و پیش‌بینی می‌شود با تخصیص این مبلغ پروژه تکمیل شود.
وی در توضیح سه چالش اصلی این منطقه گفت: یکی از درخواست‌ها ایجاد زیرساخت پایانه و بازارچه مرزی است که نیاز به مذاکره و توافق با کشور همسایه دارد که از طریق مراجع ذیربط پیگیری می‌شود. موضوع دیگر کولبری است که دولت طرح ویژه‌ای در این زمینه دارد که گزارش آن به دولت ارائه شده است و مسئله مهم بعدی ضرورت ایجاد اشتغال است که دولت حل این مشکل را پیگیری می‌کند و البته باید فرهنگ ایجاد شغل با استخدام دولتی تغییر کند و به سمت نهضت کارآفرینی و اشتغال غیردولتی حرکت کنیم.
انتهای پیام/

برچسب‌ها