کد خبر 152278
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

180 هزار ایثارگر برای دریافت مسکن به وزارت راه و شهرسازی معرفی شدند

180 هزار ایثارگر برای دریافت مسکن به وزارت راه و شهرسازی معرفی شدند

معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه‌شنبه 14 تیرماه 1401، در ادامه دیدارهای ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان‌های زنجان، گیلان و چهارمحال و بختیاری دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حیات، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این نشست پس از شنیدن درخواست‌ها و مشکلات ایثارگران، به ارائه دستورات و نکات لازم به‌منظور حل مشکل این عزیزان پرداخت.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ابراز خرسندی از توفیق حضور در میان ایثارگران و خانواده‌های آنها، گفت: اجرای قانون باید به گونه‌ای باشد که در حق ایثارگران اجحافی صورت نگیرد. ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیر مشکلات ایثارگران هستیم.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی درباره برنامه بنیاد شهید و امور ایثارگران برای حل مشکل مسکن جامعه ایثارگری اظهار کرد: برای مشکل مسکن ایثارگران با وزارت راه و شهرسازی توافقاتی انجام داده‌ایم و تاکنون 180 هزار نفر از جامعه ایثارگری برای دریافت مسکن معرفی شده‌اند که البته زمان تحویل آن مشخص نیست.
دکتر عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمود پاکدل معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار ویدئوکنفرانسی حضور داشتند و به بیان نکات و راهکارهایی در راستای حل مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان‌های مذکور پرداختند.
محمدحسن علی‌نقیان افجه‌ای، مدیرکل مراجعات و پاسخگویی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران که این نشست با هماهنگی این اداره‌کل برگزار شد درباره دلیل بررسی مشکلات ایثارگران سه استان در یک دیدار ویدئو کنفرانسی، گفت: رویکرد این دیدارها حل مشکل یا ارائه پاسخ اقناعی است و بخش عمده‌ای از موارد توسط معاونان تخصصی بنیاد پاسخ داده شد. پرونده حدود 17 نفر از پنج استان نیز نیازمند بررسی با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود که در این جلسه به مشکلات 10 نفر از استان‌های زنجان، گیلان و چهارمحال بختیاری پرداخته شد و مشکلات 7 نفر دیگر از استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد در دیدار مجازی دیگری با حضور دکتر قاضی‌زاده هاشمی بررسی خواهد شد.
گفتنی است، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این نشست با «سیدعلیرضا حسینی» فرزند شهید و «محرمعلی مرادی کشک‌آبادی» جانباز 15 درصد از استان زنجان، «محمدتقی ولی‌زاده» فرزند شهید، «علیرضا اقبال شیرایه» جانباز 30 درصد، «سکینه شفیعی‌پور» همسر جانباز متوفی، «علی حسین‌پور» فرزند شهید و «محمد حاجتی» فرزند شهید از استان گیلان و همچنین «عباس صفوی» فرزند شهید، «سیدمهدی میرصالحی بروجنی» فرزند شهید و «لیلا امینی» همسر جانباز متوفی از استان چهارمحال و بختیاری دیدار و گفت‌وگو کرد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها