کد خبر 152273
۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲

مراسم گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) با حضور همسران شهدا برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)  با حضور همسران شهدا برگزار شد

آئین گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت امیرالمومنین علی «علیه‌السلام» و حضرت زهرا «سلام‌الله علیها» عصر روز جمعه 10 تیرماه توسط حوزه مشاور امور بانوان بنیاد شهید و امور ایثارگران و به میزبانی همسر رئیس‌جمهور با حضور جمعی از همسران شهدا در کتابخانه ساختمان ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش حیات، این مراسم به میزبانی  دکتر جمیله السادات علم‌الهدی عضو هیات علمی دانشگاه و همسر رئیس‌جمهور و با حضور 60 نفر از همسران معزز شهدا در فضای صمیمی برگزار شد.

دکتر علم الهدی در این دیدار در سخنانی تصریح کرد: محشور شدن و همنشینی با یک شهید در دوران حیات او و همسر شهید بودن افتخاری  بسیار بزرگ است. وی  در ادامه خواستار  استمرار  این جلسات شد.
سمیه گنجی مشاور امور بانوان و خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه  این نشست در سخنانی با تقدیر و تشکر از توجه ویژه ریاست محترم جمهور به خانواده های معظم شهدا و  همسر محترم رئیس جمهور در پذیرفتن میزبانی این نشست از تشکیل کارگروه‌های تخصصی همسران شهدای دفاع مقدس، همسران شهدای مدافع حرم، خواهران شهدا ،فرزندان شهدا، مادران شهدا و کار گروه ویژه بین المللی مقاومت خبر داد.

 

در ادامه همسران شهدای فرماندهان دفاع مقدس،  شهدای هسته ای ، شهدای منا ، شهدای هفتم تیر، مدافعان حرم ، مدافعان حرم زینبیون، مدافعان حرم فاطمیون، مدافعان امنیت، بدریون، مدافعان سلامت، ناجا و ارتش در این مراسم حضور داشتند و به طرح دغدغه های اجتماعی و فرهنگی خود پرداختند.

در پایان این مراسم از همسران شهدا توسط دکتر جمیله السادات علم‌الهدی عضو هیات علمی دانشگاه و همسر رئیس‌جمهور تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها