کد خبر 152264
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

گزارش تشییع پیکر مادر مکرمه شهید بابایی/2

حجت الاسلام ابوترابی فرد: مادران شهدا الهام بخش زنان مومن و مبارز جهان اسلام هستند

حجت الاسلام ابوترابی فرد: مادران شهدا الهام بخش زنان مومن و مبارز جهان اسلام هستند

امام جمعه موقت تهران در مراسم تشییع پیکر مرحومه سبا بابایی مادر شهید محمد بابایی با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب این خانواده معزز شهید گفت : امیدواریم خواهران ما در سراسر جهان اسلام با الهام از مادران ایثارگران، زنان مومن و پاکدامن باشند و در راه پیشرفت اسلام گام بردارند.

به گزارش حیات حجت‌الاسلام حسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در این مراسم در سخنانی به تجلیل از مقام این مادر مکرمه شهید پرداخت و گفت: یکی از تربیت یافتگان مدرسه قرآن و عترت را بدرقه می کنیم و شاهد  پیوستنش به خدا و فرزند شهیدش هستیم. بانویی که خدا او را از سرزمین آفتاب انتخاب کرد. خدا او را تربیت کرد تا مادر شایسته‌ای برای فرزندی باشد که در راه خدا جان خود را فدا می‌کند.

وی افزود: اگر انسان خود را به خدای متعال بسپارد اینگونه پاداش خواهد گرفت. او بیش از 80 سال یک مجاهد فی سبیل‌الله و در عرصه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی فعال بود.  هم مادر، هم مدیر و هم فعال فرهنگی و سیاسی بود.
ابوترابی فرد تاکید کرد: امیدواریم خواهران ما در سراسر جهان اسلام با الهام از مادران ایثارگران، زنان مومن و پاکدامن باشند و در راه پیشرفت اسلام گام بردارند. همچنین من سلام مقام معظم رهبری را به خانواده بزرگوار این شهید می‌رسانم.

لازم به ذکر است مراسم تشییع پیکر مرحومه سبا بابایی «کونیکو یامامورا» مادر ژاپنی شهید « محمد بابایی»  با حضور امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت خارجه، حجت‌الاسلام ابوترابی امام جمعه موقت تهران، نماینده سفیر ژاپن در ایران و حضور اقشار مختلف مردم در تهران برگزار شد.

انتهای پیام


 

برچسب‌ها