کد خبر 152219
۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

مجمع نویسندگان ایثار و شهادت تشکیل می‌شود

مجمع نویسندگان  ایثار و شهادت تشکیل می‌شود

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های «نشر شاهد» و با اجرای «طرح سرخ‌نگاران» در قالب «مجمع نویسندگان حوزه ایثار و شهادت» فعالان این حوزه مورد حمایت مادی و معنوی قرار می‌گیرند.

به گزارش حیات، رحیم نریمانی درباره سابقه فعالیت‌های انتشاراتی نشر شاهد توضیح داد: «نشر شاهد» از آغاز فعالیت خود در سال 1368 تاکنون، بیش از دو هزار عنوان کتاب تألیفی را به چاپ رسانده است.
وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد تبیین افزود: انتشارات شاهد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص «ضرورت جهاد تبیین»، اهدافی چون «افزایش کمی تألیف و چاپ کتاب‌ها»، «تولید کتاب‌های صوتی و الکترونیکی»، «افزایش ترجمه کتاب‌ها»، «برگزاری کارگاه‌های آموزشی نویسندگان نوقلم» و «ایجاد بانک اطلاعات از نویسندگان ایثار و شهادت سراسر کشور» را مورد توجه قرار داده است تا با شکل‌گیری این زنجیره ارزشی بتواند بالندگی و تعالی آثار این حوزه را رقم بزند.
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در طرح «سرخ‌نگاران» که در قالب «مجمع نویسندگان حوزه ایثار و شهادت» اجرا می‌شود، از تمامی نویسندگان حوزه ایثار و شهادت دعوت شده است اطلاعات فردی و سوابق تألیفی خود را در سایت نوید شاهد بارگذاری کنند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها