کد خبر 152217
۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸

دومین کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیمارستان میلاد شهریار برگزار شد

دومین کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بیمارستان میلاد شهریار برگزار شد

به گزارش حیات، دومین کمیسیون پزشکی بنیاد شهید وامور ایثارگران  امروز دوشنبه ششم تیر ماه 1401 در بیمارستان میلاد شهریار با حضور   مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران برگزار گردید.

عبدالله مرتضوی در جریان برگزاری دومین کمیسیون پزشکی تشکیل شده در بیمارستان میلاد شهریار گفت: تا اکنون دوبار در سال جاری کمیسیون پزشکی جهت رفاه حال جانبازان و تعیین درصد و حق پرستاری با دعوت بیمارستان میلاد شهریار در این مرکز صورت گرفته است. دستاوردهای انقلاب اسلامی همیشه مدیون خون شهدا و جانفشانی جانبازان و ایثارگران بوده است. برگزاری چنین اقداماتی کمترین کاری است که می توان در حق این عزیزان انجام داد.

 رضا آئینی سرپرست بیمارستان میلاد شهریار نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت جایگاه کمیسیون پزشکی در بنیاد گفت: دومین جلسه کمیسیون پزشکی طی 40 روز با حضور 7 تن از متخصصین، پزشکان تشکیل گردید و در این جلسه جانبازان بر اساس نوع مجروحیت و بیماری های غیر جنگی  و همچنین بیماران بستری واجد شرایط از لحاظ تعیین درصد و حق پرستاری آنان توسط متخصصین ویزیت شدند. سهولت در اجرای این امر مهم و دسترسی به پرونده های جانبازان از مهم ترین اقدامات بیمارستان در برگزاری این کمیسیون بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها