کد خبر 152208
۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

یادمان شهدای عشایر کشور در تازه ترین شماره ماهنامه «شاهد یاران»

یادمان شهدای عشایر کشور در تازه ترین شماره ماهنامه «شاهد یاران»

«شهدای ایل» یادمان شهدای عشایر کشور در یکصد نود ودومین شماره ماهنامه شاهد یاران است، به کوشش گروه مجلات شاهد منتشر شد.

به گزارش حیات شماره‌های 192 و 193 از ماهنامه فرهنگی تاریخی «شاهد یاران» که به شهدای عشایر کشور اختصاص دارد، به کوشش گروه مجلات شاهد بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شده است.

جدیدترین شماره ماهنامه «شاهد یاران» با گفتارهایی از شپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، سردار محمدرضا نقدی، سردار غلامرضا سلیمانی، سردار نعمان غلامی، سردار علی‌محمد اکبری، سردار جمال شاکرمی، سرهنگ احمد سعیدی، سرهنگ هادی بادینلو به چاپ رسیده است.

«مردمی که پای انقلاب ایستادند» شرحی از دیدار تاریخی عشایر خوزستان با امام خمینی(ره)، «فرمانده و بنیانگذار یگان رزم عشایر» زندگی سردار شهید امام قلی عزیزی در یک نگاه، «انسان پاک» زندگی شهید احمد سلیمانی جانشین لشکر 41ثارالله کرمان در یک نگاه، «شهید احمد سلیمانی، انسانی پاک و صالح بود» روایت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از شهید احمد سلیمانی، «نوید شهادت» یادی از شهید احمد سلیمانی در مرور خاطرات، «شهیدی از جنس رنگ‌واره‌های یک رنگ» زندگی سردار شهید، رضا رحمتی‌زاده در یک نگاه، «شهید رحمتی زاده، سخت‌کوش، بااخلاق و صادق بود» شهید رحمتی‌زاده در روایت همرزمش حاج محمد طالبی، «شهیدی با دو مزار» زندگی شهید قاسم مدهنی در یک نگاه، «توکل به خدا سرلوحه کارش بود» زندگی سردار شهید، مرتضی حسین‌پور در یک نگاه، «سردار سپاه کوهرنگ» زندگی شهید علی شیر لهرابی در یک نگاه، فرمانده‌ای که شکارچی تانک بود» زندگی سردار شهید حاج حسن‌ آباد در یک نگاه، سرفصل‌هایی از این یادمان هستند.

یادمان «شهدای ایل» از نشریه «شاهد یاران» به کوشش گروه مجلات شاهد با صاحب امتیازی بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شده است. علاقمندان می توانند نسخه دیجیتالی این اثر را از سامانه شاهد الکترونیک به نشانی https://mag.navideshahed.com/home/category/shahede-yaran
دریافت کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها