کد خبر 152165
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه/

پرونده شهید صیادخدایی با قاطعیت در حال پیگیری است و وقفه ای ندارد

پرونده شهید صیادخدایی با قاطعیت در حال پیگیری است و وقفه ای ندارد

سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز سه شنبه 31 خرداد با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: پرونده شهید صیادخدایی به صورت ویژه به دادسرای مربوطه ارجاع داده شد.

به گزارش حیات «مسعود ستایشی» در این نشست  که از طریق تلویزیون اینترنتی صدای عدالت به‌ صورت زنده با اصحاب رسانه به گفتگو پرداخت.

سخنگوی قوه قضائیه در ابتدای این نشست با تبریک فرا رسیدن هفته قوه قضاییه، گفت: شهید بهشتی نقش ویژه ای در مجلس خبرگان و تدوین قانون اساسی داشت. مدیریت بی نظیر وی در شورای عالی انقلاب فرهنگی و ایجاد دستگاه قضائی پس از انقلاب از جمله اقدامات این شهید بزرگوار است.  رهبر انقلاب آن زمان و در حکم شهید بهشتی، تحول قضائی را خواستار بودند. ایشان اهتمام ویژه ای برای احکام قضائی اسلامی داشت. در بحث مظلومیت این سید بزرگوار می‌توان به جمله امام راحل اشاره کرد که فرمودند شهید بهشتی یک امت بود.

وی  با اشاره به سالروز بمباران شیمیایی سردشت گفت: کشور ما در سردشت و برخی استان‌های دیگر گرفتار این حملات و قربانی سلاح‌های شیمیایی شدند.  باید حق قربانیان این فاجعه را بگیریم.  این سلاح‌ها با دست صدام و رژیم آن مقطع عراق به کار گرفته شد و امید است حقوق قربانیان مطالبه شود.


وی افزود: در حوزه شهادت عزیز ما شهید صیادخدایی، پرونده به صورت ویژه به دادسرا ارجاع داده شده است و در حال بررسی است. اقدامات موثری برای کشف جرم انجام گرفته است ولی این اقدامات واجد محرمانگی و غیر قابل انتشار است.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: این پرونده با قاطعیت در حال پیگیری است و وقفه‌ای ندارد.


انتهای پیام

 

برچسب‌ها