کد خبر 152150
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

اعلام زمان تشییع پیکر شهید "زارعی" / حضور مسئولان یزد در منزل شهید + تصویر

اعلام زمان تشییع پیکر شهید "زارعی" / حضور مسئولان یزد در منزل شهید  + تصویر

زمان و مکان تشییع پیکر ستواندوم شهید جواد زارعی که در مبارزه با سوداگران مرگ به فیض عظمای شهادت نائل آمد اعلام شد.

به گزارش حیات از یزد، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت  شهید ستواندوم "جواد زارعی"  ساعت 8 صبح  روز دوشنبه 30 خردادماه با حضور مسئولان و مدیران ارشد استان، فرماندهان نظامی، انتظامی، علما، روحانیون، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و امت شهید پرور از میدان امام رضا(ع) واقع در انتهای خیابان امام خمینی(ره) به سمت گلزار شهدای خلدبرین برگزار می‌شود.

نیروی انتظامی یزد از عموم مردم غیور و شهید پرور استان دعوت کرده تا علاوه بر شرکت در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های بزرگ سید و سالار شهیدان  حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای گرانقدر انقلاب تجدید عهد و میثاق کنند.

در ضمن مراسم یادبود این شهید از طرف نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار یزد و فرمانده انتظامی استان یزد از ساعت 7 تا 9 صبح سه‌شنبه 31 خردادماه در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می‌شود.

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در پیامی به همین مناسبت، آورده است: شهادت ستوان دوم جواد زارعی که در برخورد با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد به مردم قدرشناس دارالعباده یزد، پرسنل غیور انتظامی، بستگان به ویژه همسر و دو فرزند خردسالش تبریک و تسلیت عرض می‌کنم؛ شهامت و شهادت این عزیزان فداکار و جان برکف است که امنیت را برای ایران عزیز به ارمغان آورده و خواب مزدوران و قاچاقچیان مواد مخدر را آشفته می‌سازد.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در ادامه پیام خود چنین آورده است: خداوند ایشان را غریق رحمت‌های واسعه‌اش بگرداند و او را با شهدای کربلا محشور گرداند؛ فداکاری این مأمور فداکار نیروی انتظامی را ارج می‌نهیم و به روانش درود و سلام می‌فرستیم.

سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان در پی شهادت ستوان دوم «جواد زارعی» در پیام تسلیتی اظهار داشت: شهادت ستوان دوم «جواد زارعی» از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد را به محضر امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری مدظله العالی، فرماندهی محترم کل انتظامی کشور، همکاران محترم آن عزیز سفر کرده و به ویژه خانواده معزز آن شهید بزرگوار همسر، مادر، فرزندان و سایر بازماندگان وی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: بی‌شک خدمات صادقانه و رشادت‌های آن شهید دلیر در مبارزه با اشرار و سوداگران مرگ و یاد و خاطره او در قلب کارکنان پلیس استان یزد همیشه زنده و جاودان خواهد ماند.

حضور مسئولان یزد در منزل شهید جواد زارعی

شب گذشته مهران فاطمی استاندار، محمدصالح جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، سردار بهدانی‌فرد فرمانده نیروی انتظامی استان، سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان و جمعی از مسئولان استانی با حضور در منزل این شهید، به خانواده وی تسلیت گفتند.

برچسب‌ها