کد خبر 152128
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

دیدار چهره به چهره قاضی‌زاده هاشمی با مردم جرقویه اصفهان

دیدار چهره به چهره قاضی‌زاده هاشمی با مردم جرقویه اصفهان

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که به نمایندگی از هیئت دولت در بیست و پنجمین سفر استانی دولت مردمی به استان اصفهان سفر کرده است روز پنجشنبه 26 خرداد ماه با نمایندگان مختلف اصناف و اقشار منطقه جرقویه دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش حیات طیبه از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، دکتر سیدامیرحسین قاضی‌زاده ‌هاشمی پس از دیدار مردمی با نمایندگان مختلف اصناف و اقشار منطقه جرقویه، گفت: امروز در جمع مردم متدین، انقلابی و شهیدپرور جرقویه حاضر شدیم و سلام گرم رئیس جمهور را به عنوان نماینده دولت به آن‌ها ابلاغ کردیم. شهرستان جرقویه در استان بزرگ اصفهان قرار گرفته است، اما با وجود داشتن ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوان دچار عقب‌ماندگی‌ها و کمبودهایی شده است.
معاون رئیس جمهور افزود: این شهرستان به تازگی شکل گرفته است و بسیاری از زیرساخت‌های اولیه را به طور کامل ندارد. بسیاری از ادارات دولتی در این شهرستان هنوز مستقر نشده است و دسترسی مردم به خدمات کامل نیست.
وی اضافه کرد: امروزه کل فلات مرکزی ایران درگیر مسئله بزرگ و مهم آب است، که این موضوع در این منطقه بحرانی‌تر و جدی‌تر است. از آن جایی که کم‌آبی بر معیشت مردم منطقه که شغل اصلی آنها کشاورزی است، تأثیر زیادی گذاشته، مشکلات بسیاری را به وجود آورده است از این‌رو مسئله اشتغال نیز موضوع جدی این منطقه است.
قاضی‌زاده‌ هاشمی با اشاره به مشکلات بیان شده از زبان نمایندگان صنوف و اقشار مختلف شهرستان مانند دامداران، مرغداری‌ها، کشاورزان، عشایر، فرهنگیان، بانوان، صنعتگران و تولیدکنندگان گفت: هر صنفی متناسب با دغدغه‌های خود درخواست‌ها و مطالباتی داشت که ثبت شد و در اسرع وقت به سمع و نظر مسئولان مربوطه و رئیس‌جمهور خواهیم رساند.
گفتنی است، شهرستان جرقویه  که در جنوب شرق اصفهان واقع است، تیر 1400 با تصویب وزارت کشور از مرکز استان جدا و مستقل شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه سفر به استان اصفهان در گلستان شهرستان ورزنه حضور یافت و با قرائت فاتحه به مقام شهدا ادای احترام کرد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها