کد خبر 152126
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰

عیادت سفیر ژاپن از مادر شهید ژاپنی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ع)/ قدردانی از مادر شهیدی که نماینده فرهنگی ایران و ژاپن است

عیادت سفیر ژاپن از مادر شهید ژاپنی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ع)/  قدردانی از مادر شهیدی که نماینده فرهنگی ایران و ژاپن است

« آیکاوا کازو توشی» سفیر ژاپن در جمهوری اسلامی ایران به همراه سیدمحمدصادق هاشمی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنج‌شنبه 26 خرداد ماه با حضور در بیمارستان خاتم‌الانبیاء از خانم «کونیکو یامامورا» عیادت و برای ایشان آرزوی سلامتی کرد.

به گزارش حیات طیبه، سفیر ژاپن در جمهوری اسلامی ایران و سیدمحمدصادق هاشمی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان خاتم‌الانبیاء (ع)  به از خانم «کونیکو یامامورا» (سبابابایی) مادر شهید محمد بابایی و راوی کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» عیادت و برای ایشان آرزوی سلامتی کردند.

 آیکاوا کازوتوشی در این دیدار در جریان آخرین وضعیت درمانی این مادر شهید ژاپنی قرار گرفت و در گفتگو با رسانه‌ها گفت: باور دارم او علی‌رغم بیماری سختی که تحمل می‌کند، حرف‌های من را شنید و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست آورد و بتوانیم با هم گفتگو کنیم.


وی افزود: خانم بابایی در جوانی به ایران مهاجرت کرده و فرزندش محمد بابایی در دوران جنگ علیه ایران به دفاع از کشورش پرداخته است. این مادر نمونه نماینده فرهنگی ایران و ژاپن، فعالیت‌های ارزشمندی انجام  داده است که ماندگار خواهد بود.

در ادامه این دیدار، فرزند خانم بابایی در یک ارتباط تصویری از حضور سفیر ژاپن قدردانی و تشکر کرد.

انتهای پیام/


 

 

برچسب‌ها