کد خبر 152091
۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

گزارشی از سفر مدیرکل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان مازندران؛

یادواره سرداران شهید استان مازندران برگزار می‌شود/ ادای احترام به شهدا و خانواده های آنان تکلیف است

یادواره سرداران شهید استان مازندران برگزار می‌شود/ ادای احترام به شهدا و خانواده های آنان تکلیف است

مشاور و مدیر کل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران در بهشهر و گلوگاه مازندران با هشت خانواده شهید و جانباز دیدار و از دو گلزار مطهر شهدا بازدید کرد.

به گزارش حیات طیبه مازندران،عباس زارع‌نژاد مشاور و مدیر کل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید کهن‌سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و غلامرضا شریعتی نماینده مردم شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر و نکا در مجلس شورای اسلامی از گلزار شهدای امامزاده حسن رضای خلیل شهر و سپس بهشت فاطمه (س) بازدید کرد.
در این بازدیدها روند ساماندهی و بهسازی این گلزارها به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.
گلزار شهدای امامزاده حسن رضای خلیلی شهر دارای 57 مزار و گلزار شهدای بهشت فاطمه(س) دارای 325 مزار مطهر شهید است.
مشاور و مدیر کل حوزه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با خانواده سردار شهید «علی ییلاقی»، جانباز سرافراز 70 درصد دو چشم نابینا «محمد مهدی صادقی»، خانواده شهید «دهبندی»، مادر شهیدان گرانقدر «رمضانعلی و عباسعلی خلج» و در شهرستان گلوگاه با خانواده شهیدان «سید جعفر، سید مهدی و سید کاظم حجازی» و در روستای قلعه پایان با مادر شهید گرانقدر «محمد حسن یونسی»، خانواده شهید «صادق قاسمی» و جانباز مرحوم «رمضان زمانی» دیدار و گفت‌گو کرد.
زارع‌نژاد در این دیدارها با بیان اینکه مدیون خون شهدا، جانبازان عزیز و ایثارگران هستیم اظهار کرد: مسئولین در هر جایگاهی که قرار دارند باید پای صحبت‌ها و دغدغه‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران بنشینند و فراموش نکنند که برای پایداری نظام اسلامی خون‌های زیادی تقدیم شد.
وی پس از شنیدن صحبت های خانواده سردار شهید ییلاقی گفت: این سردار عزیز یکی از اسطوره‌ها و مغز متفکر دوران دفاع مقدس بود.
مشاور و مدیر کل حوزه ریاست بنیاد ضمن بیان خاطراتی از این شهید والامقام اظهار امیدواری کرد، یادواره سرداران شهید مازندران با محوریت سردار شهید علی ییلاقی در آذرماه سال جاری باشکوه تر از سال‌های قبل برگزار شود.
دکتر زارع نژاد و کهن سال همچنین در نشست با داودی فرماندار شهرستان گلوگاه، وضعیت ساماندهی گلزار شهدای سفیدچاه را مورد بررسی قرار دادند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها