کد خبر 152082
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۵

نماینده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور ایثارگران مدافع حرم:

ملت ایران خود را مدیون ایثار و از خودگذشتگی مدافعان حرم می داند/ رسیدگی به خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه و افتخار خادمان شهدا است

ملت ایران خود را مدیون ایثار و از خودگذشتگی مدافعان حرم می داند/  رسیدگی به خانواده های شهدا و ایثارگران وظیفه و افتخار خادمان شهدا است

محمد عطائیان چنار نماینده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور ایثارگران مدافع حرم گفت: ملت ما و مسلمانان خود را مدیون ایثار و از خودگذشتگی شما مدافعان حرم می دانند.

به گزارش حیات طیبه از قم، نماینده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور ایثارگران مدافع حرم  و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم روز چهارشنبه 18 خرداد ماه با  جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم استان قم دیدار و گفتگو کردند.

نماینده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در امور ایثارگران مدافع حرم در این دیدار ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم گفت: ملت ما و همه مسلمانان خود را مدیون ایثار و از خودگذشتگی مدافعان حرم می دانند.

محمد عطائیان چنار خطاب به این خانواده های معزز شهیدان افزود: شما در صحنه نبرد با دشمنان تکفیری از خود جان گذشتگی نشان دادید و امروز ما وظیفه خود می دانیم تا خدمتگزار شما باشیم.

وی تاکید کرد: رسیدگی به مسائل خانواده های شهدا و ایثارگران مدافع حرم، پیگیری و حل مسائل ایشان، دیدار و تکریم از این عزیزان  وظیفه ما است و به این خدمت گزاری مفتخر هستیم.

حجت الاسلام حسن هنرمند مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار مدافعان حرم را سربازان راستین  اسلام راستین، عزت، امنیت، اقتدار و شرف امت اسلام و سرزمینهای اسلامی دانست و افزود:  در حالی که دنیای استکبار نیروهای جبهه کفر و الحاد را برای نابودی اسلام واقعی و مسلمانان تربیت و از آنان حمایت گسترده داشتند، جوانان مسلمان با حضور در جبهه حق علیه داعش ملعون به مبارزه برخاستند و در این راه جان خویش را فدا کردند.

 وی افزود: اکنون در آمار شهدای مدافع حرم در  استان قم به 438 می رسد و ایثارگران بسیاری  اعضا و جوارح خویش را در این راه مقدس تقدیم کردند .

 

انتهای پیام

برچسب‌ها