کد خبر 152057
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۷

دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با خانواده شهدای فاطمیون/

اولین برنامه «پایش سلامت» والدین شهدای فاطمیون برگزار می شود/ ایثار و شجاعت شهدای فاطمیون در دفاع از حرم اهل بیت (ع) زبانزد است

اولین برنامه «پایش سلامت» والدین شهدای فاطمیون برگزار می شود/ ایثار و شجاعت شهدای فاطمیون در دفاع از حرم اهل بیت (ع) زبانزد است

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ روز جمعه 12 خرداد ماه با حضور در منزل شهید مدافع حرم «محمد گنجی» با جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم فاطمیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار حیات طیبه، اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در ابتدای ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدا و ایثارگران اظهار داشت: توفیق حاصل شد که در جمع خانواده های معظم شهدای فاطمیون حضور پیدا کنیم. ایثارگری، شجاعت و شهامت رزمندگان فاطمیون، زبانزد خاص و عام است. آنان  که از وطن خود برای حفظ حرم آل لله و حرم اهل بیت (ع) به یک کشور غریب  وارد شدند. این نقطه اوج تشیع و عاشقان مکتب حسینی است که در همه جا و هر شرایطی پیرو راه اباعبدالله الحسین (ع) و حضرت زینب (س) هستند.

وی افزود:  شهدای فاطمیون اثبات کردند که در دامان پدران و مادرانی رشد کردند که پیرو راه  امام حسین (ع) و حضرت زیبت (س) بودند و در این مسیر فرزندانشان را رشد دادند و تربیت کردند و این فرزندان نیز این مسیر نورانی را طی کردند و از یک سرزمین دورتر خودشان را به سوریه رساندند و از حرم اهل بیت(ع) دفاع کردند.  شهدای شما انشاء الله، میهمان اباعبدلله (ع) هستند و در حق شما پدران و مادرانشان دعاگو هستند. دعا کنید ما هم در خدمت به خانواده معظم شهدا وظیفه مان را انجام دهیم.

 اصحاب کریمی در ادامه گفت: در آینده نزدیک برای  پیگیری مسائل درمانی والدین 10  شهید حاضر در این دیدار برنامه ویژه «پایش سلامت»  را با حضور متخصصین ارتوپدی، قلب و عروق، داخلی، داخلی مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب، بینایی‌سنجی برگزار می کنیم  تا به وضعیت سلامتی این عزیزان بررسی شود.

 وی افزود: برای اختصاص کمک هزینه ودیعه مسکن و وام قرض الحسنه صندوق شاهد و رفع مشکلات حقوقی این خانواده ها پیگیری هایی را آغاز می کنیم  و بر اساس وظیفه نسبت به این خانواده های معظم ومعزز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در پایان این دیدار صمیمی و چهره به چهره با خانواده شهدای فاطمیون، در جریان مشکلات این عزیزان قرار گرفت، پای درد و دل‌ آنان نشست و دستوراتی برای تسهیل خدمات رسانی به این عزیزان در سطح مناطق بنیادشهید و امور ایثارگران صادر کرد.

برچسب‌ها