کد خبر 152050
۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲

دولت سیزدهم «مردم محور» است / فرهنگ و اقتصاد دو دغدغه مهم رئیس جمهور هستند

دولت سیزدهم «مردم محور» است /  فرهنگ و اقتصاد دو دغدغه مهم رئیس جمهور هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز پنجشنبه 12 خرداد ماه در شورای اداری شهرستان سراب گفت: حوزه های اقتصاد و فرهنگ مهمترین دغدغه رئیس جمهور با محوریت مردم است.

به گزارش حیات طیبه، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در ابتدای این نشست با ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم سراب، گفت: آیت‌الله رئیسی وظیفه جدی و اصلی خود را دیدار و همراهی با مردم و شناخت مشکلات آنها از نزدیک می دانند.

وی افزود: به عنوان یک ناظر گواهی می دهم امروز مهمترین دغدغه رئیس جمهور انجام اصلاحات بایسته و حرکت کشور به سمت رشد اقتصادی و عدالت با رعایت مردم است.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه برخی ریل‌گذاری‌ها و اقدامات گذشته دچار اشکال بوده و نیاز به اصلاحات دارد، افزود: مردم باور داشته باشند که دولت خدمتگزار و صدیق است و خوشبختانه در 9 ماهه گذشته مردم همراهی خوبی با دولت داشته‌اند که نمونه آن را در اختلال در سامانه سوخت و اجرای بسته اقتصادی جدید مشاهده می‌کنیم.

قاضی زاده هاشمی همچنین تاکید کرد: رئیس جمهور در مورد مسائل فرهنگی مانند موضوع عفاف و حجاب نیز دغدغه مند است و به آن توجه دارد.


وی افزود: پروژه‌های نیمه تمام در دو بخش بالای 50 درصد پیشرفت و زیر آن دسته بندی شده است و ساز و کاری برای تکمیل آنها تدوین شده است و باید در جلساتی با حضور معاون رئیس جمهور بررسی و تصمیم‌گیری شود و امیدواریم تصمیمات خوبی در مورد سراب اتخاذ شود.
وی در مورد مشکلات ایثارگران در این شهرستان نیز خاطرنشان کرد: دغدغه‌های ایثارگران از جمله بیمه درمانی و ساماندهی گلزار مطهر شهدا پیگیری می‌شود و امیدواریم این مسائل با حمایت دولت و مجلس مرتفع شود.


در پایان نشست شورای اداری از خانواده معظم شهید «مهدی داودی»، شهید «یعقوب شکاری» با اهدای لوح تجلیل شد.
معاون رئیس جمهور در ادامه سفر به شهرستان سراب همچنین از طرح تولید «آلومینا از نفلین سینیت» نیز بازدید کرد.
انتهای پیام/

 

برچسب‌ها