کد خبر 152026
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰

بازدید سرزده مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان روانپزشکی صدر/ لزوم صیانت از حقوق ایثارگران با بهبود فرایندها در مراکر درمانی

بازدید سرزده مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران از بیمارستان روانپزشکی صدر/ لزوم صیانت از حقوق ایثارگران با بهبود فرایندها در مراکر درمانی

سعید حقیقی مدیرکل بازرسی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه 10 خرداد ماه بدون اطلاع قبلی در بیمارستان روانپزشکی صدر حضور یافت و با مدیران، کادر درمان و جانبازان بستری در این بیمارستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش «حیات طیبه»، سعید حقیقی در ابتدای این دیدار سرزده در نشستی با حضور رئیس و مدیران بیمارستان روانپزشکی صدر با قدردانی از زحمات پرستاران و کادر درمان که در خط مقدم ارائه به جامعه معزز ایثارگری قرار دارند، گفت: بازدیدهای دوره ای و سرزده در راستای بررسی وضعیت خدمات رسانی به جانبازان در مراکز درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف صیانت از حقوق ایثارگران در مراکز درمانی و بیمارستان ها انجام می شود.

وی افزود: موظف به انجام هرچه سریعتر و بهتر خدمات رسانی به جانبازان عزیز هستیم. با بررسی امکانات، شناسایی مشکلات و پیگیری های موثر بر اساس مستندات و تحقیقات میدانی و بررسی جنبه های مختلف عمل می کنیم و به دنبال هم افزایی و بهبود فرایندها در حوزه های درمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران هستیم.

حقیقی در این دیدار نحوه «پذیرش جانبازان اعصاب و روان» از سوی بیمارستان های معین را به صورت ویژه مورد بررسی قرار داد.

مدیرکل بازرسی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان در جمع جانبازان بستری در بیمارستان روانپزشکی صدر حضور یافت و به صورت چهره به چهره با آنان به گفتگو پرداخت. جانبازان بستری در این بیمارستان در این دیدار مشکلات خود در زمینه‌های مسکن، اشتغال فرزندان، تهیه برخی دارو‌های کمیاب و افزایش هزینه‌های درمانی، اهمیت تعامل بیشتر بنیاد با خانواده‌ها، پاسخگویی مناسب و به موقع به مسائل جانبازان و خانواده‌های آنان و رفع موانع موجود اداری در دریافت تسهیلات را بیان کردند.


انتهای پیام

برچسب‌ها