کد خبر 152023
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

حضور 10 شرکت و تیم استارت آپی مرکز رشد و نوآوری شاهد در رویداد ملی «عصر امید»

حضور  10 شرکت و تیم استارت آپی مرکز رشد و نوآوری شاهد در رویداد ملی «عصر امید»

نمایشگاه اولین رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» همزمان با چهلمین سالگرد تأسیس این دانشگاه، در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) آغاز به کار کرد. 10 شرکت و تیم استارت آپی عضو مرکز رشد و نوآوری شاهد مرکز دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر به عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای فناورانه خود هستند.

به گزارش «حیات طیبه»، نخستین رویداد ملی «عصر امید» دانشگاه آزاد اسلامی با حضور نخبگان شاهد و ایثارگر برای نمایش دستاوردهای نوآورانه وفناورانه از روز یکشنبه 8 خرداد ماه در مصلی امام خمینی (ره) تا روز چهارشنبه 11 خرداد ماه شروع به کار کرده است. محوریت این رویداد مهم، ارائه برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم، معرفی دستاوردهای فناورانه و نوآورانه دانشگاه و پرداختن به نیاز مردم است. در این رویداد، علاوه‌بر ارائه دستاوردهای فناورانه و نوآورانه، برنامه تحول و تعالی، اسناد آمایش استان‌‌ها، تحولات و مسیر آینده دانشگاه نیز ارائه می‌‌شود. شعار این رویداد بزرگ، هزار گروه پژوهشی و زیرساخت، هزار ایده و استارتاپ، هزار شرکت فناور و خلاق است.

استارت آپ سازنده دستگاه تصفیه هوا

حضور فعال نخبگان شاهد و ایثارگر در این نمایشگاه فرصت‌‍‌ معرفی طرح‌ها و صاحبان طرح به مراکز رشد، دانشگاه‌ها و حتی مراکز اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

خدمات فنی و مهندسی مواد پیشرفته، دستگاه قالبگیر تزریقی پودر با فشار پایین

اشتغال پایداری که بنیاد شهید و امور ایثارگران برای نخبگان شاهد و ایثارگر مدنظر دارد حمایت از  شرکت‌های دانش‌بنیان و ارتقای سطح طرح‌های استارت‌آپی است

طراحی و ساخت کانال و مخازن اکولوژیک

 

مرکز دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با ارائه دستاوردها شرکت ها دانش بنیان و ایده های خلاق در این نمایشگاه به دنبال اشتغال پایدار، جذب حمایت و ارتقای سطح طرح‌های استارت‌آپی است.

سامانه جامع مدیریت هوشمند درختان


 شرکت ها و ایده های خلاق شاهد و ایثارگر، در حوزه های مختلف از نانوفناوری، مکاترونیک و محیط زیست در نمایشگاه عصر امید در حال عرضه آخرین دستاوردهای خود به بازدید کنندگان هستند. شرکت های «عیارسازان دانش»، «پارسی اپ»، «نانو بیوسانسور راسا»، «آرکا بیو پلیمر»، طراحی و ساخت کانال و مخازن اکولوژیک ،سامانه جامع مدیریت هوشمند درختان استارت آپ سازنده دستگاه تصفیه هوا ، از بین برنده ویروس ها از محصولات عرضه شده در دومین روز  نمایشگاه  هستند  .

 

انتهای گزارش

برچسب‌ها