کد خبر 151995
۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

اجتماع 100 هزار نفری «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد +عکس

اجتماع 100 هزار نفری «سلام فرمانده» در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد +عکس

در حالی که بیش از 240 هزار نفر برای حضور در اجتماع بزرگ و خانوادگی «سلام فرمانده» ثبت‌نام کرده بودند، به دلیل گنجایش یکصد هزار نفری وزرشگاه آزادی، این مراسم ملی با حضور 100 هزار نفر و اجرای سرود جمهوری اسلامی در این ورزشگاه آغاز شد.

به گزارش حیات طیبه، اجتماع خانوادگی «سلام فرمانده» عصر امروز پنجشنبه ساعت 17 در ورزشگاه آزادی با حضور ابوذر روحی مداح اهل بیت(ع) آغاز شد.

مهدی سلحشور، عبدالرضا هلالی، سیدرضا نریمانی و حسین طاهری، برای شرکت در اجتماع خانوادگی «سلام فرمانده» امروز در ورزشگاه آزادی حضور پیدا می کنند.

درهای ورزشگاه آزادی برای شرکت در این اجتماع بزرگ از ساعت 15 به روی ثبت‌نام‌کنندگان باز شده و تنها افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند و کدرهگیری 6 رقمی دارند، توانسته‌اند در این برنامه حضور یابند. بنابراین از سایر علاقه‌مندان خواسته شده که به ورزشگاه آزادی نیایند.

 

در این برنامه بناست سرود «سلام فرمانده» و سرود «رفیق شهیدم» با نوای ابوذر روحی «مداد رنگی» با نوای رضا هلالی و رَجَز «ای لشکر صاحب زمان» با نوای حسین طاهری در ورزشگاه آزادی طنین‌انداز شود.

 

گروه «پهلوونک‌های ایران‌زمین» هم در این مراسم اجرا خواهند داشت و برنامه‌های جانبی دیگری هم برای این اجتماع بزرگ تدارک دیده شده است.

 

تمام جایگاه‌های طبقه اول و سه چهارم جایگاه‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی پر شده و جمعیت حاضر در این استادیوم تاریخی منتظر آغاز برنامه هستند.

برنامه ملی و خانوادگی «سلام فرمانده» از دقایقی قبل با اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد.

شبکه سوم سیما در حال پخش تصاویر زنده این حضور بیادماندنی در ورزشگاه آزادی است.

پخش صوتی از نوای معروف و آشنای «ای لشکر صاحب‌زمان، آماده باش» جمعیت حاضر در ورزشگاه آزادی را به وجد آورده و آنان در حال همخوانی این رجز هستند. همزمان با پخش رجز، گروه رزمی نیروهای مسلح، وارد چمن شده و روی تاتامی تعبیه شده در بخش کناری چمن در حال اجرای برنامه هستند.

 

 

نیروهای امداد سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به صورت گسترده در کنار زمین و در هر جایگاه برای کمک‌رسانی به مصدومان احتمالی حضور دارند. 

 

 

نیروهای راهنما و مسئولان نظم و انضباط مراسم با بازوبندهای «خادم المهدی عج» راهنمای مردم هستند.

 

این گزارش در حال بروز رسانی است

 

برچسب‌ها