کد خبر 151989
۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

مشهد و خواف میزبان پیکر شهید دفاع مقدس «محمد اسماعیل عرب زوزنی»

مشهد و خواف میزبان پیکر شهید دفاع مقدس «محمد اسماعیل عرب زوزنی»

مراسم وداع و تشییع شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس «محمد اسماعیل عرب زوزنی» با حضور با شکوه آحاد مردم و مسئولان در مشهد و شهرستان خواف برگزار می‌شود.

به گزارش حیات طیبه خراسان رضوی، پیکر مطهر شهید «محمد اسماعیل عرب زوزنی» در منطقه عملیاتی خیبر جزیره مجنون تفحص و از طریق آزمان DNA شناسایی شده است.


مراسم وداع با پیکر این شهید دفاع مقدس امروز پنج شنبه پنجم خرداد همزمان با نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ره) بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) برگزار می‌شود.
مراسم تشییع جمعه ششم خرداد همزمان با اجتماع صادقیون از میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی با حضور با شکوه مسئولان، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی، زائران و مجاوران امام رضا (ع) در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
همچنین شنبه هفتم خرداد مراسم تشییع و وداع  این شهید والامقام در زادگاهش شهرستان خواف برگزار می‌شود که جزئیات بیشتر آن متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع رسانی ایثار رضوی اطلاع رسانی خواهد شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرمانده ناحیه بسیج، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری، مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بخشدار جلگه زوزن امروز با حضور در منزل خانواده شهید، خبر شناسایی و بازگشت پیکر مطهر این شهید افتخار آفرین را به خواهران و برادران شهید اطلاع دادند.
این شهید والامقام مجرد و والدین وی به رحمت ایزدی پیوسته‌اند.
شهید «محمد اسماعیل عرب زوزنی» فرزند محمد رضا در 17 شهریور 1346 در روستای زوزن از توابع شهرستان خواف چشم به جهان گشود و در چهارم اسفند 1362 در عملیات خیبر به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها