کد خبر 151943
۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳

پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت شهید والا مقام «صیاد خدایی»/

اقدام تروریستی ضد انقلاب بار دیگر چهره پلید استکبار را به نمایش گذاشت

 اقدام تروریستی ضد انقلاب بار دیگر چهره پلید استکبار را به نمایش گذاشت

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی تأکید کرد: شهادت شهید والا مقام «صیاد خدایی» از مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در اقدام تروریستی ضد انقلاب بار دگر چهره پلید و جنایتکار گروه کفر و استکبار را به نمایش گذاشت.

به گزارش حیات طیبه به نقل از «ایثار»، متن پیام تسلیت دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
خانواده محترم شهید گرانقدر سرهنگ پاسدار صیاد خدایی
سلامٌ علیکم
هر کجا بیرق نور و حقیقت در مقابل هجمه ظلمت و پلیدی برافراشته می‌شود، تکراری پر صلابت از نبرد حق علیه باطل رقم می‌خورد. این اراده الهی است که خط سرخ شهادت را مستدام می‌دارد و بندگان شایسته خود را به مقام شامخ «عند ربهم یرزقون» می‌رساند.
شهادت شهید والا مقام «صیاد خدایی» از مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در اقدام تروریستی ضد انقلاب بار دگر چهره پلید و جنایتکار گروه کفر و استکبار را به نمایش گذارد. بی تردید اعمال غیرانسانی این عناصر تروریست نه تنها از ایمان و اراده ملت بزرگ ایران نخواهد کاست بلکه روحیه ایثار و شهادت را در میان آنان بیش از گذشته شعله‌ور خواهد کرد.
بی شک اینگونه اقدامات ددمنشانه در این موقعیت حساس که ملت آخرین بندهای استعمار و تحریم را به خوبی با تدابیر ارزشمند رهبری و همبستگی و توان داخلی می‌گسلد و آماده حرکت جهادی در گام دوم انقلاب است، نشان دهنده مسیر صحیح و پیروزمندانه دولت و ملت غیور ایران است.
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تهنیت خدمت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، ملت شهیدپرور ایران و خانواده معظم ایشان، صبر جمیل بازماندگان و علو درجات آن شهید معزز را از بارگاه ایزد منان خواستارم.
 روحش شاد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.
سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی
انتهای پیام/

برچسب‌ها