کد خبر 151889
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۰

«استقبال چشمگیر مردم از غرفه نشر شاهد در نمایشگاه کتاب»

«نشان سرخ ذوالفقار» خاطرات داستانی شهید حاج قاسم سلیمانی در صدر پرفروش های نشر شاهد/ کتاب خاطرات شهید محسن فخری زاده با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رونمایی می شود

«نشان سرخ ذوالفقار»  خاطرات داستانی شهید حاج قاسم سلیمانی در صدر پرفروش های نشر شاهد/ کتاب خاطرات شهید محسن فخری زاده با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رونمایی می شود

مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام استقبال چشمگیر مردم از غرفه نشر شاهد در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: «نشان سرخ ذوالفقار»، کتاب داستانی خاطرات سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرفروش ترین کتاب نشر شاهد است.

رحیم نریمانی در حاشیه ششمین روز نمایشگاه کتاب در گفتگو با حیات طیبه با بیان اینکه با عرضه بیش از 400 عنوان کتاب، در سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور داریم، گفت: نشرشاهد به عنوان ناشر تخصصی ایثار و شهادت با 57 عنوان کتاب تازه‌ و چاپ اولی و 53 کتاب پرمخاطب تجدیدچاپی در این نمایشگاه حضور فعالی دارد.

وی افزود: کتاب «نشان سرخ ذوالفقار» خاطرات  داستانی شهید حاج قاسم سلیمانی تا پایان روز ششم پرو فروش ترین اثر نشر شاهد در بازار کتاب است که به همراه سایر کتب برگزیده در نمایشگاه مجازی کتاب نیز عرضه شده است. خورشید زابل،قطعه شور انگیز، نشان یک فصل را بگو، ردپای گلوله، اصحاب درد، ایثار و زیست اخلاقی ایثار و زیست معنا دار هم در رتبه های بعدی پروفروش های نشر شاهد هستند. ضمن اینکه  مجموعه «ترکش های ولگرد»، «حکایت سرداران»، «اکیپ حاج هادی، «ققنوس فاتح، «داستان بهنام» و «آقا سید مجتبی» هم همچنان مورد اسقبال علاقمندان به آثار نشر شاهد قرار دارند.

نریمانی با اعلام تخفیف 50 درصدی برای جامعه معزز ایثارگری و تخفیف 10 درصدی برای عموم مردم برای خرید آثار نشر شاهد افزود: همه روزه تا پایان نمایشگاه مسابقات آنلاین کتابخوانی در غرفه نشر شاهد در حال برگزاری است و علاقمندان با مطالعه کتاب های کم حجم درزمان حضور در نمایشگاه با شرکت در این مسابقه حائز تخفیف 50 درصدی می شوند و جوایزی به این عزیزان اهداء می شود.

  مدیر کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان بیان کرد: روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه  در «سرای اهل قلم» میزبان آئین رونمایی از  کتاب «توی که نشناختمت» درباره دانشمند شهید محسن فخری‌زاده با حضور خانواده معزز شهید، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهیم بود.

 سی‌و‌سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «با کتاب سلامتیم» تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه 1401 در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه دارد.
انتهای پیام

برچسب‌ها