کد خبر 151887
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و عضو فراکسیون ایثارگران:

مجلس با جدیت تبدیل وضعیت ایثارگران را پیگیری می‌کند/ توزیع عادلانه یارانه‌ها هدف مشترک دولت و مجلس است

مجلس با جدیت تبدیل وضعیت ایثارگران را پیگیری می‌کند/ توزیع عادلانه یارانه‌ها هدف مشترک دولت و مجلس است

حیات- عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از از اجرا نشدن قانون تبدیل وضعیت ایثارگران  در برخی دستگاه های اجرایی گفت: موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران را محکم و با جدیت در مجلس دنبال می‌کنیم و این قانون در بستر زمان انجام می‌شود.

ابراهیم عزیزی، نماینده شیراز و زرقان و عضو فراکسیون ایثارگران و نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  در گفت‌وگو با خبرنگار حیات طیبه با تاکید بر حمایت مجلس شورای اسلامی از معیشت ایثارگران در بودجه 1401 بیان کرد: در بودجه تمام موارد و تبصره هایی که برای کمک به ایثارگران مصوب کرده‌ایم را توضیح داده‌ایم و در مجموع اقدامات مجلس در راستای کمک و حمایت از ایثارگران بوده است.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با حمایت از دولت در توزیع عادلانه یارانه‌ها گفت: متاسفانه عده‌ای درباره این طرح از عنوان حذف ارز ترجیحی استفاده می‌کنند که اشتباه است بلکه توزیع عادلانه یارانه‌ها هدف است و بحثی با عنوان حذف نداریم. عده‌ای از ادبیاتی استفاده می کنند که تحریک برانگیز است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان این که مجلس حامی ایثارگران است و نمایندگان تلاش می‌کنند مشکلات ایثارگران را به حداقل برسانند درباره همکاری دستگاه‌های مختلف برای تبدیل وضعیت ایثارگران اظهار کرد: قانون تبدیل وضعیت تصویب شده و تمام ایثارگران شاغل در دستگاه ها باید تبدیل وضعیت شوند. دو سه وزارتخانه هنوز این کار را انجام نداده‌اند که وزرای آنها در کمیسیون اجتماعی مجلس به توضیح پرداختند. موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران را محکم و با جدیت در مجلس دنبال می‌کنیم .

عزیزی در پایان گفت: مجلس این اراده را دارد تا ایثارگران را تبدیل وضعیت کند و طبیعی است که این قانون در بستر زمان محقق می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها