کد خبر 151857
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۵

رئیس جمعیت هلال احمر:

جمعیت هلال احمر 490 شهید تقدیم انقلاب کرده است/ موافقت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با طرح حمایت از اقدامات ایثارگرانه داوطلبان هلال احمر

جمعیت هلال احمر 490 شهید تقدیم انقلاب  کرده است/ موافقت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با طرح حمایت از اقدامات ایثارگرانه داوطلبان هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر در گفتگو با حیات طیبه گفت: با موافقت و استقبال امروز دکتر قاضی زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستور ایشان مقرر شد طرح مشترکی با بنیاد شهید و امور ایثارگران به مجلس شورای اسلامی برای حمایت از داوطلبانی که در زمان صلح اقدامات ایثارگرانه انجام می دهند ارائه کنیم و این افراد دارای یک مرتبه شبیه ایثارگری شوند.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران صبح امروز پنج شنبه 22 اردیبهشت  در حاشیه تجلیل از شهدای امدادگرجمعیت هلال احمر در باغ موزه دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار حیات طیبه گفت: در این یادواره افتخار داریم به مقام والای شهدای امداد گر جمعیت هلال احمر ادای دین کنیم  جمعیت هلال احمر جمهور اسلامی ایران  490 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم و سلامت تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است .

وی افزود: یکی از تکالیف اصلی ما در جمعیت هلال احمر ترویج روحیه ایثار، از خود گذشتگی فداکاری و جهادی کار کردن است. خوشبخانه در میان جوانان و جوانان هلال احمر همین روحیه را مشاهده می کنیم ومی بینیم که که با عزمی جدی تر برای دفاع از نظام و کار کردن برای انقلاب حاضر هستند.

کولیوند اظهار داشت:دستور العملی هم ماه گذشته در شورای عالی سازمان مصوب کردیم برای عزیزانی که در مجموعه هلال احمر در حال فعالیت هستند و در حوادث بلایا حضور دارند و اگر اتفاقی افتاد از حمایت ها مادی و معنوی هلال احمر برخوردار بشود.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: با موافقت و استقبال امروز دکتر قاضی زاده هاشمی معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستور ایشان مقرر شد طرح مشترکی با مساعدت بنیاد شهید و امور ایثارگران  بررسی کنیم  و به مجلس شورای اسلامی با موضوع  حمایت از داوطلبانی که در زمان صلح و آرامش کارها و اقدامات ایثارگرانه انجام می دهند و  دارای یک مراتب قانونی شبیه ایثارگری بشوند.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی در پایان گفت: همانطور که هموطمنان عزیز مشاهد می کنند،پایگاه‌های امدادی ما فداکارانه در بلایا و حوادث، آسیب های اجتماعی  و در حوزه‌ها و زمینه‌های تولیدی، تولید دارو و تجهیزات پزشکی در هلال احمر با روحیه جهادی و و فداکاری مشغول به خدمت هستند و این بالاترین افتخار برای همه ما به عنوان داوطبان خدمت به مردم است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها