کد خبر 151855
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

بنیاد شهید و امور ایثارگران شهادت خبرنگار فلسطینی را محکوم کرد

اداره کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن خانم «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی را محکوم کرد.
بنیاد شهید و امور ایثارگران شهادت خبرنگار فلسطینی را محکوم کرد

به گزارش «حیات طیبه»، در این بیانیه آمده است:
بسمه تعالی
اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن خانم شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره، بیان از ترس و نگرانی این رژیم غاصب از آگاهی افکار عمومی نسبت به حقایقی دارد که توسط اصحاب رسانه منعکس می‌گردد و اقدامات زشت و پلید آن رژیم جنایتکار را برای جهانیان به تصویر می‌کشاند. از این رو برای جلوگیری از نشر و انعکاس اقدامات ددمنشانه و ضد حقوق بشری خود در اراضی اشغالی فلسطین به هر طریقی مانع از انتشار وقایع شده و در این مسیر به هر جنایتی از جمله به شهادت رساندن خبرنگاران به عنوان راویان صدیق حقایق و وقایع اقدام می‌نماید.
بی‌شک نهادهای حقوق بشری و اتحادیه‌های رسانه‌ای بین‌المللی نباید در مقابل چنین اقدام مغایر با اصول اولیه آزادی بیان و ضد حقوق بشری سکوت اختیار کنند و به صورت جدی و در چارچوب کنوانسیون‌های بین‌المللی باید پیگیری لازم را در این زمینه داشته باشند.
  اداره کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن محکوم کردن این عمل جنایتکارانه رژیم اشغالگر صهیونیست، این مصیبت را خدمت اصحاب رسانه و همه خبرنگاران گرانقدر تسلیت عرض می‌نماید.
ان‌شاءالله با توکل بر خدا و شهادت‌طلبی ملت آزاده فلسطین و به مدد آگاهی و بیداری وجدان‌های بیدار در منطقه و جهان به زودی شاهد نابودی این رژیم جعلی و افول قدرت‌های استکباری حامی آن خواهیم بود.
اداره کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران
انتهای پیام/

برچسب‌ها