کد خبر 151809
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، هلال‌احمر و بیمه دی برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی خاص

تفاهم‌نامه همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، هلال‌احمر و بیمه دی برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی خاص

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه بین بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تدارکات دارویی هلال‌احمر و شرکت بیمه دی (بیمه‌گذار تکمیلی درمان ایثارگران) به‌منظور تأمین دارو و تجهیزات پزشکی خاص مورد نیاز ایثارگران خبر داد.

به گزارش «حیات طیبه»، دکتر عبدالرضا عباسپور در این رابطه گفت: این تفاهم‌نامه در راستای ارائه خدمات برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی خاص مورد نیاز ایثارگران که دارای شرایط ویژه هستند به امضا رسیده است.
وی ادامه داد: بر اساس این تفاهم‌نامه، بنیاد شهید و امور ایثارگران در موارد خاصی که ایثارگران احتیاج به دارو یا تجهیزات ویژه‌ای داشته باشند، اقلام مورد نیاز را به سازمان تدارکات دارویی هلال‌احمر اعلام می‌کند و این سازمان نیز نسبت به تأمین موارد اعلام شده اقدام می‌کند.
 معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: پرداخت هزینه‌های این فرایند نیز بر عهده شرکت بیمه دی به‌عنوان شرکت بیمه‌گذار تکمیلی درمان ایثارگران قرار دارد.
گفتنی است این تفاهم‌نامه سه‌جانبه با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرعامل سازمان تدارکات دارویی هلال‌احمر و مدیرعامل شرکت بیمه دی به امضا رسیده است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها