کد خبر 151795
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

ثبت نام سفر عتبات عالیات ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران/ اعزام نخستین کاروان زیارتی جامعه ایثارگری در آینده نزدیک

ثبت نام سفر عتبات عالیات ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران/ اعزام نخستین کاروان زیارتی جامعه ایثارگری در آینده نزدیک

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفتگو با حیات طیبه از پیش ثبت نام عتبات عالیات و اعزام نخستین کاروان خانواده معظم شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش حیات طیبه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه اعزام کاروان جامعه ایثارگری به اعتاب مقدسه عراق بعد از تکمیل ثبت نام ها آغاز خواهد شد، اظهار داشت:  با همکاری سازمان مجتمع‌های فرهنگی سیاحتی کوثر و بانک دی در حال برنامه ریزی های نهایی برای اعزام اولین کاروان عتباب عالیات هستیم و از اول اردیبهشت پیش ثبت نام از خانواده معظم شهدا و ایثارگران به منظور ظرفیت سنجی و برنامه ریزی اعزام متقاضیان به عتبات عالیات آغاز شده است.

کریمی با تشریح ضوابط و شرایط ثبت‌نام‌کنندگان افزود: هزینه‌های تشرف پس از مشخص‌شدن تاریخ اعزام و نوع بسته زیارتی مشخص خواهد شد که بر اساس اعلام شرکت شاهدان کوثر 25 درصد از مبلغ کل، به‌عنوان پیش‌پرداخت و مابقی هزینه به‌صورت اقساط قابل پرداخت خواهد بود.
 
وی افزود: اعزام‌ها به‌صورت هوایی است و سه شب نجف، سه شب کربلا و یک شب کاظمین (سامرا عبوری) و یا به‌صورت سه شب نجف، چهار شب کربلا (کاظمین سامرا عبوری) انجام خواهد شد و مجری اعزام شرکت زیارتی شاهدان کوثر با نظارت سازمان حج و زیارت است.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد:  با توجه به شـرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا ، تزریق 2 دوز واکسن و ارائه کارت واکسیناسـیوندیجیتال لاتین و تست PCR تا 72 ساعت قبل از پرواز الزامی است.


علاقه مندان جهت ثبت نام به این سفر معنوی می‌توانند به آدرس ziarat.haj.ir سامانه ثبت نام عتبات عالیات خانواده معظم شهدا مراجعه کنند.

برچسب‌ها