کد خبر 148304
۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

گلزار شهدای خور به مناسبت هفته دولت غباروبی شد

 گلزار شهدای خور به مناسبت هفته دولت غباروبی شد

همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، امام شهدا و شهیدان رجایی و باهنر، با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان خوروبیابانک، گلزار شهدای این شهر غبارروبی و عطرافشانی شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری حیات ، به نقل از ایثار به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، با حضور نظام اسلامی فرماندار، جاویدی امام جمعه شهر خور، رشیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان شهرستان گلزار شهدای شهر خور غبارروبی و عطرافشانی شد.
شرکت کنندگان در این مراسم معنوی با غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این شهرستان ادای احترام کردند.
در این مراسم حجت الاسلام جاویدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای هشت سال جنگ تحمیلی گفت: شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو برای همه مسئولان هستند و باید سبک و شیوه مدیریتی این شهدای والامقام به عنوان الگوی روشن به کار ببرند.
در ادامه فرماندار شهرستان خدمت رسانی به مردم را مهمترین هدف و مسیر دانست و افزود: باید همه ما ادامه دهنده این راه و مسیر باشیم چرا که شهدا از جان خویش گذشتند.
نظام اسلامی تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان شهرستان با تکیه بر آرمان های امام و شهدا لحظه ای از خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکنند جرا که هرچه داریم از شهدا داریم.

برچسب‌ها