کد خبر 253433
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶

حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به مواضع صهیونیستی

حملات موشکی و توپخانه‌ای حزب‌الله لبنان به مواضع صهیونیستی

حزب‌الله لبنان با تسلیحات موشکی و توپخانه‌ای مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

به گزارش گروه بین الملل حیات؛ حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات موشکی و توپخانه‌ای خود به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

حزب‌الله لبنان تاکید کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی یک مرکز نظامی وابسته به ارتش رژیم صهیونیستی را در ورودی شرقی روستای اشغالی «الغجر» با موشک‌های هدایت‌شونده هدف گرفته و به صورت مستقیم محل استقرار و تجمع نظامیان دشمن را مورد اصابت قرار داده‌اند.

بر اساس اعلام حزب‌الله لبنان این نظامیان صهیونیست در نتیجه عملیات رزمندگان مقاومت اسلامی به هلاکت رسیده و یا زخمی شده‌اند و انتقال نظامیان آسیب‌دیده از این محل نیز از سوی رزمندگان حزب‌الله مشاهده شده است.

همچنین اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱:۳۵ عصر امروز دوشنبه بیستم ماه مه ۲۰۲۴ پادگان رامیم را با موشک‌های برکان هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱:۳۰ عصر امروز دوشنبه بیستم ماه مه ۲۰۲۴ پادگان زبدین واقع در مزارع اشغالی شبعا را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن مقر تیپ ۹۱ ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان برانیت با موشک‌های سنگین برکان، وقوع حریق در محل و آسیب‌دیدن شماری از نظامیان دشمن خبر داد.

همچنین موضع صهیونیستی «الراهب» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان با تسلیحات مناسب هدف قرار گرفت.

از سوی دیگر حزب‌الله لبنان از شهادت ۴ تن از رزمندگان مقاومت اسلامی در جریان درگیری‌های مرزی با رژیم صهیونیستی خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha