کد خبر 253361
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳

مهدی تاج:

شهید رئیسی توجه خاصی به فوتبال داشت + فیلم

شهید رئیسی توجه خاصی به فوتبال داشت + فیلم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به گستردگی حوزه فوتبال، آیت‌الله رئیسی توجه و عنایت خاصی به این رشته داشتند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ مهدی تاج در خصوص شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی گفت: شهادت ریاست محترم جمهور را به همه مردم شهیدپرور ایران به خصوص جامعه فوتبال تسلیت می‌گویم. آقای رئیسی هر سال چندین نوبت با اهالی فوتبال ملاقات می‌کردند و در ملاقات با مجموعه مسئولان فوتبال توصیه‌هایی به خصوص در امر جوانان و رسیدگی به مناطق محروم در این رشته داشتند.

وی ادامه داد: آخرین باری که با آقای رئیسی ملاقات داشتیم، چند روز قبل بود. ایشان تیم ملی فوتبال ساحلی را برای کسب رتبه سوم جهان مورد تفقد قرار دادند و هدایا و لوح تبریکی را به تیم فوتبال ساحلی تقدیم کردند. برای فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی و بانوان نیز امسال پیام‌هایی را از ایشان دریافت کردیم و مشخص بود با توجه به گستردگی حوزه فوتبال، آقای رئیسی عنایت خاصی به این رشته داشتند.

رئیس فدراسیون فوتبال اظهار داشت: شهید امیرعبداللهیان نیز مکرر با مجموعه فوتبال جلساتی داشتند. هر اعزامی داشتیم به شکلی به استحضار ایشان می‌رساندیم و او هم به همه سفارت‌خانه‌ها توصیه می‌کرد که به ما کمک کنند. برای موضوع VAR که خیلی ارتباطی به وزیر خارجه نداشت، به رئیس کل بانک مرکزی زنگ زدند و درخواست داشتند تا کمال همکاری را با ما داشته باشند، چون معتقد بودند موضوع مهمی برای کشور است.  آخرین بار هم برای سفر به تایلند با آقای امیرعبداللهیان صحبت کردیم. او به نماینده ایران در تایلند سفارش کرد کمال همکاری را با تیم ما داشته باشند.

تاج گفت: در زمان تصدی مالک رحمتی (استاندار شهید آذربایجان شرقی) در سازمان خصوصی‌سازی جلسات بسیار خوبی با او برای واگذاری استقلال و پرسپولیس داشتیم. در آن دوره اتفاقات خوبی افتاد و زمینه واگذاری استقلال و پرسپولیس هم از همان زمان فراهم شد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: چند وقت قبل هم با آیت‌الله آل هاشم جلسه‌ای در تبریز درمورد موانع برگزاری بازی‌های فوتبال در تبریز داشتیم و ایشان دستور دادند زیرساخت‌های ورزشگاه یادگار امام را تقویت کنیم تا همه افراد بتوانند تماشاگر بازی‌ها در این استادیوم باشند. او علاقه خاصی به حوزه فوتبال و فوتسال داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha