کد خبر 253339
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵

همسر شهید طهرانی‌مقدم در گفتگو با «حیات»؛ 

باید برای دل مبارک امام زمان (عج) صدقه بدهیم/ متاسفانه قدر انسان‌های خالص را نمی‌دانیم 

باید برای دل مبارک امام زمان (عج) صدقه بدهیم/ متاسفانه قدر انسان‌های خالص را نمی‌دانیم 

همسر شهید طهرانی‌مقدم گفت: خداوند ان‌شاءالله مقام عظمای ولایت را در صحت و سلامت حفظ کند؛ ما باید برای دل مبارک امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی قربانی و صدقه بدهیم. 

همسر شهید حسن طهرانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات؛ درباره ضایعه دردناک شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان گفت: از دست دادن نیروی خدومی همچون آیت الله رئیسی؛ همچنین وزیر امور خارجه، امام جمعه شهر تبریز و بزرگواران دیگر بسیار درناک بود.

وی ادامه داد: اگر باور دینی ما بر این نبود که انسانهای مومن زمانی که به واقعیت والای انسانی خود می رسند، خداوند آنان را انتخاب می کند؛ قطعا تحمل این رنج بسیار سخت می بود. خداوند ان‌شاءالله مقام عظمای ولایت را در صحت و سلامت حفظ کند؛ ما باید برای دل مبارک امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب اسلامی قربانی و صدقه بدهیم. 

همسر شهید طهرانی مقدم اظهار کرد: کشور ما چنین مصیبت‌هایی بزرگی را کم به خود ندیده است؛ اما جمهوری اسلامی در واقع با خون این عزیزان آبیاری شد. 
قطعا جای ایشان و سایر عزیزان از دست رفته در کشورمان خالی است و به عنوان پایه های استحکام‌بخش نظام وجودشان مغتنم بود؛ اما بر این باور دینی هستیم که خداوند قبل اینکه مصیبتی را به وجود بیاورد صبرش را اعطا می کند. 

وی افزود: قطعا افرادی هستند که مانند دُر و جواهر در جمهوری اسلامی هستند که گمنام هستند و با توان بیشتری پای کار می آیند. جوانان نیز باید مسیر ایشان را ادامه دهد؛ هرچند دلهای همه ما مصیبت زده است. در واقع خانواده ما جوری غمزده است که انگار عزیز دیگری را از دست داده است؛ اما این غمی شخصی و خانوادگی نیست بلکه برای نظام جمهوری اسلامی است. 

همسر شهید طهرانی مقدم تشریح کرد: این کشور به دست امام زمان (عج) است و ایشان این پرچمداری را خواهد کرد و پایه های کشور مستحکم تر خواهد شد. حیف بر ما که قدر انسانهای برجسته و خالص را نمی دانیم افرادی که برای کشور خدماتی خالصانه ارائه می کنند و متوجه این موضوع نمی شویم؛ الا زمانی که کار از کار گذشته است. امیدواریم این مسیر را ادامه دهیم تا بتوانیم این پرچم را به دست امام زمان (عج) بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha