کد خبر 253289
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴

آیت‌الله مکارم شیرازی مطرح کرد:

رئیس‌جمهور نمونه بارزی از مسوول متعهد و مخلص انقلابی بود

رئیس‌جمهور نمونه بارزی از مسوول متعهد و مخلص انقلابی بود

 آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید در پیامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و همراهان آورده است: ایشان نمونه بارزی از مسوول متعهد و مخلص انقلابی بود و در ادای خدمت و وظیفه کوتاهی نکرد.

به گزارش گروه سیاسی حیات، در پیام آیت الله مکارم شیرازی که روز دوشنبه در پایگاه اطلاع رسانی این مرجع تقلید منتشر شده آمده است: خبر حادثه دلخراش و شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران جناب آیت الله رئیسی و همراهان ایشان موجب تاسف و تألم شدید گردید. ایشان در سال های طولانی و در عرصه های مختلف، خادم مردم و مکتب اهل بیت(ع) بود و در ادای وظیفه و خدمت کوتاهی نکرد.

پیام حاکی است: وی نمونه بارزی از مسوول متعهد و مخلص انقلابی بود و مواضع آگاهانه و توام با حریت او در سراسر جهان مایه عزت و سربلندی امت اسلام شد و مردم شریف ایران و بسیاری از مظلومان عالم، او را هرگز از یاد نخواهند برد.

پیام می افزاید: اینجانب این ضایعه جانکاه را به مردم عزیز به خصوص به خانواده و بستگان ایشان و مسئولان کشوری و لشکری تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال حشر او را با اولیای طاهرینش و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان مسالت دارم.

پیام ادامه یافته است: لازم است مردم شریف ایران اطمینان داشته باشند ذیل عنایات حضرت ولی عصر (عج) خللی در حرکت کشور و انجام وظایف مسئولان پیش نخواهد آمد و کارها بر روند قانونی آن انجام خواهد شد، إن‌شاءالله. از درگاه ربوبی عزت و سربلندی جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران را خواهانم.

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha