کد خبر 253280
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۳

جمعی از روسای جامعه پزشکی شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفتند

جمعی از روسای جامعه پزشکی شهادت رئیس جمهور را تسلیت گفتند

جمعی از روسای جامعه پزشکی در پیامی جداگانه شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم و هیات همراه ایشان را به محضر رهبر انقلاب اسلامی، خانواده‌های این شهدای گرانقدر و مردم سراسر کشور تسلیت گفتند.

به گزارش گروه سیاسی حیات، در متن پیام محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران آمده است: شهادت دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران اسلامی، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی و سایر همراهانشان را به محضر رهبر انقلاب اسلامی، خانواده های این شهدای گرانقدر و مردم عزیز ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.

بدون شک مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید و سایر شهدای این ضایعه بزرگ در یاد و خاطره ملت ایران خواهد ماند. علو درجات آن شهدای والامقام، تسلای خاطر بازماندگان و عزت و سربلندی روز افزون ایران اسلامی را از خدای منان مسالت داریم.

در متن پیام تسلیت محمد تقی جهانپور رئیس سازمان نظام پرستاری کشور نیز آمده است: با تأسف و اندوه بسیار، شهادت حضرت آیت‌الله دکتر رئیسی، ریاست محترم جمهوری، دکتر امیر عبدالهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله آل هاشم امام‌جمعه محترم تبریز و استاندار آذربایجان شرقی تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

این ضایعه اسف‌بار مایه تالم همه هم‌وطنان به‌ویژه جامعه پرستاری شد. ریاست محترم جمهور که سابقه خدمات ارزشمند اجرایی و قضایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی را داشته‌اند آثار و برکات فراوانی را در کشور به یادگار گذاشتند. سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران ضمن عرض تسلیت به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عموم هم‌وطنان، صبر جزیل برای بازماندگان و خانواده محترم آنها و رحمت و مغفرت الهی و علو درجات را برای شهدا حادثه از خداوند متعال مسئلت دارد.

پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر، نیز در پیامی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی را تسلیت گفت.

رحلت ملکوتی بزرگمردِ ایمان، اخلاص و عمل، رئیس جمهوری اسلامی ایران، آیت الله جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی علیه) و نیز حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی؛ دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و کادر پرواز در حین انجام وظیفه، ایران اسلامی را در غم و ماتمی عمیق فرو برده است.

با قلبی آکنده از اندوه، این مصیبت عظیم را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران و خانواده محترم آن فقیدان سعید تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای روح مطهرشان رحمت واسعه الهی و محشور شدن با ائمه معصومین (علیهم السلام) را خواستارم.

تلاش‌های خالصانه و خستگی‌ناپذیر جناب آقای دکتر رئیسی در طول حیات پُربرکت‌شان برای حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور برآمده از سیره و منش انقلابی آن مرحوم بود که مطمئنا اندوخته‌ای ارزشمند برای ایشان در پیشگاه باری تعالی خواهد بود.

بیش از چهار دهه خدمات آیت الله رئیسی به کشور در مسئولیت‌های مهمی نظیر ریاست قوای قضائیه و مجریه، عضویت در هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام تاییدی بر کمال شایستگی‌ها و توانمندی‌های ایشان است که همواره در مسیر خدمت جلب رضایت خداوند و آرامش ملت را در نظر داشت.

اکنون که مشیت الهی بر آن بود که این ذخیره بزرگ انقلاب اسلامی و شهید خدمتگزار ملت دعوت حق تعالی را لبیک گوید، از خداوند بزرگ علو درجات را برای روح آن برادر مومن مسئلت دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha