کد خبر 253230
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳

نمایندگان مجلس شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفتند

نمایندگان مجلس شهادت رئیس‌جمهور را تسلیت گفتند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با انتشار مطالبی در فضای مجازی و پیام‌های تسلیت جداگانه شهادت رئیس‌جمهوری را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در حین خدمت‌رسانی و افتتاح سد در استان آذربایجان شرقی طی سانحه‌ای به شهادت رسید.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور که برای افتتاح سد مرزی «قیز قلعه‌سی» به آذربایجان شرقی سفر کرده بود، به علت سانحه‌ای که برای بالگرد حامل وی و همراهانش رخ داد،‌ به شهادت رسید. آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بوده‌اند.

پیام های تسلیت نمایندگان و مطالب منتشر شده از آن ها در صفحات شخصی خود در فضای مجازی را در زیر می خوانید.

مجتبی توانگر نماینده تهران:

«پرگشودی و زیر لب گفتی/ باز هم راه آسمان باز است
‏خدمت ادامه دارد ⁧ »

مجتبی رضاخواه نماینده تهران:

«انا لله و انا الیه راجعون»

محمد حسن اصفری نماینده اراک:

« در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.
‏آیه ۲۳ سوره احزاب »

بهروز مجبی نجم آبادی نماینده سبزوار:

«انا لله و انا الیه راجعون
‏عروج جانسوز خادمان دلسوز امت را به پیشگاه ولی عصر ارواحنا فداه و نایب حق مدارش مقام معظم رهبری و مردم قدر شناس ایران اسلامی تسلیت عرض می نمایم.»

سیدمحسن دهنوی نماینده تهران:

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴿»

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت:

«وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ...»

عباس گلرو نماینده سمنان:

« در ایام ولادت امام رئوف، شهادت رئیس جمهور محبوب ⁧ سید ابراهیم رئیسی⁩ و همراهان بویژه برادر عزیزم ⁧ امیرعبداللهیان⁩، را تسلیت می گویم.»

مصطفی میرسلیم نماینده تهران:

«حضور فعال در خدمت به مردم و ⁧ شهادت⁩ در راه پیشرفت میهن اسلامی با تحمل همه سختیها و بدسگالیها، از نشانه‌های مردان خدایی است.

‏پروردگارا! شهادت این خادمان ⁧ مردم⁩ شریف و غیور ایران و در رأس آنها رئیس خدوم جمهوری را سرمایه اعتلای کشور قرار بده.»

عباس گودرزی نماینده بروجرد:

«انا لله و انا الیه راجعون

‏شهادت خادم الرضا حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی، امام جمعه تبریز، وزیر امور خارجه، استاندار و سایر همراهان ایشان را به محضر امام زمان، رهبر عزیز و صبور انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم.ویژگی بارز شهید عزیز سید ابراهیم رئیسی، اخلاص او بود که امیدوارم خداوند روح ایشان را با انبیاء و اولیاء اش محشور بفرماید ان شاءالله»

علی حدادی نماینده کرج:

«ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون

‏سرانجام پس از عمری خدمت خستگی ناپذیر پاداش خود را از مولایش حضرت ثامن الحجج دریافت کرد...
‏شهادت مبارک ⁧ »

فاطمه محمدبیگی نماینده قزوین:

«إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
‏اللهم لا نعلم منه الا خیرا
‏رئیس‌جمهوری که با شهادت در تاریخ ماندگار شد
‏لَا یَوْمَ کَیَوْمِکَ یَا اَبا عَبْدِالله»

محسنی بندپی نماینده نوشهر:

«مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیۡهِۖ فَمِنۡهُم مَّن قَضَیٰ نَحۡبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبۡدِیلٗا

‏شهادت آیت الله دکتر رئیسی و همراهان ‏را خدمت مقام معظم رهبری، خانواده شهدا، ملت شریف و بزرگ ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم.»

سارا فلاحی نماینده ایلام:

«حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور (خادم الرضا) و همراهانش که در میان آن ها وزیر پرتلاش و مخلص امورخارجه کشورمان و جمعی از مسئولان استان آذربایجان شرقی نیز حضور داشتند و عروج ملکوتی و شهادت آن ها قلب همه ملت ایران را به درد آورد.

بنده به عنوان نماینده مردم شریف استان ایلام این فقدان عظیم را به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب و ملت قدرشناس ایران تسلیت عرض می کنم.

ملت ایران بارها چنین حوادث تلخی را از سر گذرانده و خم به ابرو نیاورده است و به فرموده رهبر معظم انقلاب "مردم ایران مطمئن باشند که هیچ اختلالی در کار کشور ایجاد نمی شود" و قطعا در سایه رهبری هوشمندانه امام جامعه، مسیر اعتلای نظام با قدرت و اقتدار بیشتری ادامه خواهد یافت.

امیدواریم با بررسی دقیق و فوری ابعاد مختلف این حادثه تلخ که منجر به شهادت جمعی از خادمان ملت ایران شد دیگر شاهد چنین حوادث تلخ و تاسف باری نباشیم. »

محسن زنگنه نماینده تربیت حیدریه:

«در سالروز ولادت امام علی ابن موسی الرضا، روح بلند خادم ملت به ملکوت اعلی پیوست و دل صدها میلیون انسان آزاده و مردم شریف ایران را داغدار ساخت.

این سنت الهی است که پایان خدمت صادقانه، شهادت است و هر اجر و پاداشی به جز شهد شیرین شهادت، برای خادمان صدیق اسلام و انقلاب کم است.او انسانی مومن، صادق، متواضع و حقیقتا عاشق مردم و خدمت بود.

خالصانه تلاش نمود تا از آلام مردم ایران بکاهد، مشکلات مردم را کاهش دهد و موانع رشد و پیشرفت کشور را بر طرف نماید و آنجا نیز که ضعفی می دید، آن را می پذیرفت و برای حل آن، همه همتش را بکار می گرفت.مردم شریف و صبور ایران اسلامی، خاطرات این مرد بزرگ را از یاد نخواهند برد.

در کنار این مرد آسمانی، امام جمعه مخلص، مردمی، بصیر و با تقوای تبریز آیت الله آل هاشم نیز دعوت حق را لبیک گفت و به امامان جمعه شهید تبریز پیوست.

دوست عزیزم، مالک رحمتی، استاندار شهید آذربایجان شرقی نیز انسانی نازنین و جوانی خوش قلب بود که خادمی امام رضا را در قامت قائم مقامی آستان قدس رضوی در کارنامه خود داشت. در همین مدت اندک که از استانداری او می گذشت، مردم شریف آذربایجان شرقی، طعم شیرین خدمت شبانه روزی و خالصانه را چشیدند.

دکتر امیر عبداللهیان نیز بدون ادعا و خالصانه در یکی از برهه های سخت کشور، سکان دیپلماسی کشور را راهبری نمود و توانست توفیقات زیادی را کسب نماید ضمن آنکه وی از یاران صدیق شهید سلیمانی بود و سالها در کنار وی به تقویت جبهه مقاومت پرداخت.

جمعی عاشق که با هم آسمانی شدند و در روز ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا علیه السلام میهمان سفره اهل بیت علیهم السلام شدند و در جوار حق آرام گرفتند. این ضایعه بزرگ را به محضر امام عصر روحی فداه، رهبر عزیز انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، ملت شریف ایران و همه مستضعفان جهان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و برای این عزیزان و سایر همراهان شهیدشان، غفران و رحمت واسعه الهی را آرزومندم.

مردم ایران، چنین روزهای سختی را بارها آزموده و این بار نیز با لطف خدا و عنایات اهل بیت علیهم السلام و در زیر سایه رهبری عظیم الشان انقلاب مسیر خود را با قوت و قدرت بیشتری ادامه خواهد داد و با رفتن یک یا چند خدمتگذار، نخواهد گذاشت تا خللی در مدیریت کشور و حرکت رو به رشد ملت عظیم ایران اسلامی وارد شود.»

مهدی عسگری نماینده کرج:

« با همت عالی تلاش کرد که مسیر حرکت کشور را از وادادگی و درجازدگی تغییردهد چهره‌ی دولت را جوان و پرتحرک کند شبانه‌روزِ هفته را به هم بدوزد تا فاصله‌ی دولت و مردم را کم کند و تا اقصی نقاط کشور، مسیرخدمت را بگشاید تا از یکی ازین نقاط راهی به آسمان بگشاید؛

‏در پناه امام رئوف»

مالک شریعتی نماینده تهران:

«خداحافظ ای داغ بر دل نشسته... »

آرا شاوردیان نماینده مسیحیان ارمنی تهران و شمال ایران:

«میز کار برایش سنگر بود و خدمت برایش جهاد قطعا پاداش چنین مجاهدتی جز شهادت نمی‌توانست باشد.»

روح الله متفکرآزاد نماینده تبریز:

«یقینا عندربهم یرزقون اند، مردانی که در راه خدمت مردم و عزت جمهوری اسلامی ایران و مردم سربلند آن شبانه روز جهاد کردند.»

کریم حسینی نماینده اهواز:

«آه از غمی که تازه شود با غمی دگر
‏جز همدلی نباشدمان مرهمی دگر

‏قدردان تو هستیم که مانند حاج قاسم ⁧ مرد میدان⁩ بودی. تو که مردمی بودی و دغدغه خدمت به جمهور داشتی. حالا تو ⁧ شهیدجمهور⁩ و ⁧ سیدالشهدای خدمت⁩ هستی و ما بیشتر معنی این جمله را درک کردیم: شرط ⁧ شهید⁩ شدن،شهید بودن است.»

فریدون حسنوند نماینده اندیمشک:

«شهادت رئیس جمهور خدوم و محبوب کشورمان دکتر ابراهیم رئیسی، دکتر حسین امیر عبداللهیان، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم، دکتر مالک رحمتی، سردار موسوی، کادر فنی پرواز و سایر همراهان را به محضر امام عصر(عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران تسلیت عرض می نمایم.»

هادی بیگی نژاد نماینده ملایر:

«خبر شهادت ⁧ رئیس جمهور⁩ عزیز و جمعی از خادمان کشور، برایمان سخت و سنگین بود. از دست دادن یک خادم پرکار، عابد، مخلص و مردمی، خسارت بزرگی است برای ملت ایران.

‏سید ابراهیم ⁧ رئیسی⁩ خودش به عزت و شرف شهادت رسید و سعادتمند شد، اما ملتی را داغدار کرد. به همه ملت ایران ⁧ تسلیت⁩ عرض می‌کنم.»

علی بابایی کارنامی نماینده ساری:

«پیراهن شهادت که اندازه‌ شود تفاوتی ندارد در سنگر خدمت باشی یا معرکه نبرد
‏مبارکت باشد.»

محسن پیرهادی نماینده تهران:

«شهادت، هنر مردان خداست
‏حسن خلق، تواضع، مردم‌داری و خدمت خالصانه و صادقانه شهید سید ابراهیم رئیسی برای عموم مردم و خصوصا کسانی که اندک تعاملی با ایشان داشتند، آشکار بود.
‏عاقبت، مزد اخلاص و خادمی ایشان، شهادت فی سبیل الله شد.
‏رحمت الله علیه و حشره الله مع اولیائه و اجداده»

کمال حسین پور نماینده پیرانشهر:

«قلب ملت ایران در بهت و اندوه است. سید خوبان، آن مرد مجاهد و خستگی ناپذیر و همراهان صادق ایشان در راه خدمت به مردم آسمانی شدند.
‏شهادت آنها هرگز پایانشان نیست، رهبر انقلاب هست و راه شهدا ادامه دارد.
‏ای دل اَر سیلِ فنا بنیادِ هستی بَرکَنَد-چون تو را نوح است کشتیبان، زطوفان غم مخور.»

جواد نیک بین نماینده کاشمر:

«سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست...»

محمدرضا احمدی نماینده رشت:

«سیدالشهدای خدمت
‏شما که عاقبت بخیر شدید
‏هم برای عاقبت بخیری ما دعا کنید
‏و هم سلام ما را به حاج قاسم برسانید.»

احمد نادری نماینده تهران:

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ  فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ  وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

‏بگذار تا بگریم، چون ابر در بهاران
‏کز سنگ ناله خیزد، روز وداع یاران...

‏اللهم انا لانعلم منهم الا خیرا...»

زهره الهیان نماینده تهران:

«رییس جمهور مردمی، خادم الرضا ع
‏در روز میلاد ارباب و در راه خدمت به مردم به شهادت رسید. او عاشق مردم بود و عاشق رهبری
‏ان شاءالله رهبر عزیز به سلامت باشند
‏این ملت از  این حادثه ها و طوفانها مثل
‏۸ شهریورها و ۷ تیرها دیده و همچنان مثل سرو ایستاده
‏خادمان ملت و یاران رهبری شهادتتان مبارک»

محمدمهدی زاهدی نماینده کرمان:

«شهید مسیر خدمت صادق و با صفا، ساده‌زیست و پاکدست؛ ⁧ دغدغه مردم⁩ را داشت، ⁧ عاشق وطن⁩ بود، برای حل مشکلات پرتلاش و با انگیزه بود، در مقابل بی‌انصافی‌ها صبور و در عین صلابت، ⁧ مظلوم⁩ بود. خدایش بیامرزد و مشمول شفاعت امام رئوف علی‌بن‌موسی‌الرضا باشد. »

⁩ جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد:

«در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود
‏کاین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد

‏عرض تسلیت به محضر ثامن الحجج ‏علی بن موسی الرضاء علیه السلام، ‏حضرت بقیة الله الاعظم روحی له الفداء، ‏امام خامنه‌ای حفظ الله و ‏ملت نستوه ایران اسلامی»

عبدالحسین روح الامینی نماینده تهران:

« رئیس جمهور، از میان مردم آمد و همواره در خدمت مردم ایستاده با مجاهدتهای بی‌وقفه‌ای که در راستای پیشرفت کشور انجام داد، به رشد و تعالی اقتصادی و اجتماعی کشور ‏کمک شایانی کرده است.»

مسعود پزشکیان نماینده تبریز:

«شهادت در راه خدمت به مردم، افتخار است.

‏سنگینی غم شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، امام جمعه، استاندار و دیگر سرنشینان بالگرد وصف نشدنی است.

‏اینجانب ضمن تسلیت به خانواده درگذشتگان، مردم ایران و مقام معظم رهبری؛ از خدا برای شهدا علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل خواستارم.»

سمیه رفیعی نماینده تهران:

«إِنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ رَاجِـعُـون

‏شهادت ⁧ شهیدان خدمت⁩ آیت الله رئیسی رئیس جمهور، دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را به عموم ملت ایران تسلیت عرض می‌کنم.

‏شهادت این بزرگواران در روز ولادت امام رضا(ع) حکایت از خلوص خدمت این بزرگواران داشت.»

معصومه پاشایی نماینده جلفا و مرند:

«شهدای خدمت روحشان شاد»
 
الهام آزاد نماینده نایین:

«شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند.
‏خوشا به حال کسانی که در راه خدمت، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.»

محمد کعب عمیر نماینده شوش:

«انا لله و انا الیه راجعون
‏شهادت خادم الرضا (ع)، خادم ملت ایران رئیس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان، قلب ملت شریف ایران را در غم و اندوه فرو برد.

 این ضایعه بزرگ را به ساحت امام زمان (عج) ،مقام معظم رهبری و ملت عزیز ایران تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.»

غلامرضا مرحبا نماینده آستارا:

«انالله و انا الیه راجعون
‏خادم الرضا(ع) در سالروز ولادت حضرتش در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد
‏با قلبی آکنده از غم و اندوه، شهادت جانسوز حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری خدوم، محبوب و مغتنم و همراهانش را به عموم مردم ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.»

احمد دنیامالی نماینده بندرانزلی:

«انالله و انا الیه‌ راجعون

‏شهادت‌ ⁧ رئیس‌جمهور⁩ محترم خادم‌الرضا آیت‌الله سید ابراهیم‌ رئیسی رئیس‌جمهور مهربان‌ و مردمی‌ و همراهان علی‌الخصوص وزیر خارجه سبب تأثر شد، اینجانب به‌نمایندگی مردم‌شریف‌ بندرانزلی این‌ضایعه تأسف‌بار را خدمت مقام معظم‌ رهبری و ملت‌ شریف‌ ⁧ ایران⁩ تسلیت عرض می‌نمایم.»

محمد آشوری نماینده بندرعباس:

«به کجا چنین شتابان؟ گَوَن از نسیم پرسید «دلِ من گرفته زینجا هوس سفر نداری ز غبار این بیابان؟»
‏از دیروز ظهر که خبر شهادت سید محرومان را شنیدم حال روحیم خوب نیست،  این ضایعه عظیم را به رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای و مردم شریف ایران تسلیت عرض می کنم.»

علی نیکزاد نماینده اردبیل:

«انا لله و انا الیه راجعون
‏کلمات از بیان حجم اندوه و بغضی که در گلو دارم قاصر است
‏در روز میلاد امام رضا(ع) اجر تلاش شبانه روزی، اخلاق مداری و اخلاصت را گرفتی و مدال ابدی ⁧ خادم الرضا⁩ و ⁧ شهید جمهور⁩ بر سینه تاریخ نشست

‏سید عزیز تو به آرزویت شهادت رسیدی، دلم برایت از همین الان تنگ شده»

مجتبی یوسفی نماینده اهواز:

«یار خراسانی ما، خادم الرضا، رجایی زمان، شعار "دولت مردم" و تلاشهای صادقانه و شبانه روزی شما نتیجه داد و در روز میلاد امام رضا (ع) نامه شهادت شما نوشته شد.
‏خوشا پایان خدمتی که شهادت پاداش آن باشد.»

مرتضی آقاتهرانی نماینده تهران

«بسْم ٱللّٰه ٱلرّحْمٰن ٱلرّحیم
من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا الله علیْه فمنْهمْ منْ قضی نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا

برادرم حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی اعلی الله مقامه از برترین عزیزانی بود که سال‌ها توفیق خدمتگزاری به آستان مبارک حضرت علی ابن موسی الرضا علیه آلاف التحیه و الثناء را داشت و در آن ساحت افتخار تولیت و خدمت به زائران و محرومان پناهنده به آن درگاه هم و غم او بود حال و هوای خدمتگزاری به ساحت قدس آن امام همام بر جان دل آن عزیز چنان نشسته بود که دوران ریاست جمهوری اش را تحت الشعاع قرار داد. او مردی دین مدار با اخلاص، فسادستیز، مردمی، اهل فکر و بصیرت، متخلق به اخلاق الله، پرتلاش و با گذشت، ولایت مدار، ساده زیست، مجاهد، انقلابی، مقاوم و خوش برخورد بود.

پرکشیدن ایشان را در ایام ولادت حضرت ثامن الحجج علیه سلام الله گویای پذیرفته شدن ایشان به آن درگاه می‌دانم. او سوخت تا که رهروی راه آزادگان جهان باشد و تمام مراحل برزخ و منازل قیامت را به سهولت بگذراند؛ نیل به این مقام را به این برادر عزیز تبریک می‌گویم گرچه رفتن ایشان دل دلدادگان را سخت سوزانید، ولی او برای همیشه سید محرومان خواهد بود و خواهد ماند. راه پررونقش پر رهرو باد.

در آخر شهادت نماینده ولی فقیه آیت الله آل هاشم رحمة الله علیه را که مردمی بودن ایشان همیشه بر سر زبان‌ها بود، و نیز شهادت برادر عبداللهیان را که در روزهای مقاومت برای همیاری و همفکری کشورها سفرهای بسیاری داشت و موفق بود و شهادت استاندار آذربایجان شرقی و سردار موسوی، کادر پرواز و همهٔ همراهان را تبریک و تسلیت گفته و از درگاه الهی بر همۀ این عزیزان علو درجات و بر بازماندگان صبر و اجر خواهانم.

قبولی همه این مصائب را که بر آزادگان عالم، مردم ایران اسلامی، مقام معظم رهبری دام ظله العالی و در رأس به وجود مبارک حضرت ولی عصر ارواحنا فداه وارد شده تعزیت می‌گویم. خدا کند همۀ این تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه، گذشت‌ها و جانبازی‌ها مقبول درگاه آن سرور غائب از نظر روحی فداه باشد و موجب قرب ظهور و فرج و گشایش اسلام و اهل اسلام گردد. آمین.»

غلامرضا نوری قزلچه نماینده بستان آباد

«انالله و اناالیه راجعون

خبر شهادت حضرت آیت الله رئیسی رئیس جمهور جهادی، دوست عزیزم دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، برادر بزرگوارم حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار تلاشگر آذربایجان شرقی و همراهان در راه خدمت به ملت، بسیار جانکاه و سنگین است.

این حادثه مولمه را محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، مردم غیور استان آذربایجان شرقی و خانواده های محترم این عزیزان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و علو درجات را برای این عزیزان سفر کرده از درگاه الهی مسألت دارم.»

حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان:

«بسم الله الرحمن الرحیم
"انالله و انا الیه راجعون"

شهادت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی ریاست محترم جمهور به اتفاق جناب آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر جهادی و پرتلاش امور خارجه ایثارگران تیم حفاظت و کادر پرواز که از پاکترین فرزندان این مرز و بوم بودند، موجب تاثر و تاسف فراوان اینجانب و اعضای کمیسیون تخصصی بهداشت و درمان شد.

این حادثه مولمه را در درجه نخست به پیشگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سپس خانواده های گرامی آنان، هیات محترم دولت و همه یاران صمیمی ایران و انقلاب تسلیت عرض می نمایم.

بی تردید خاطره مجاهدت های گران سنگ این دو عزیز و نیز حضرت آیت الله آل هاشم امام جمعه فقید و محبوب تبریز و همچنین برادر ارجمند جناب آقای دکتر مالک رحمتی؛ استاندار جوان مردمی و متخلق آذربایجان شرقی در ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی تا همیشه تاریخ درخشان و ماندگار خواهد ماند و راه و رسم جهاد مخلصانه، به تاسی از این بزرگان پررهروتر از گذشته خواهد شد.

باشد که رهپویان این مسیر نورانی تا نیل به اهداف عالی خادم الرضا(ع) شهید آیت الله رئیسی و یاران گرامیش سر از پانشناخته و با تمام قدرت پرچم زیبای جهاد فی سبیل الله را به سرانجام مقصود رسانیده و ارواح معطر آنان را در جنت رضوان شاد و خرسند نمایند. ان شاءالله»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha