کد خبر 253228
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۴

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش

امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده برگزار می‌شود

امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده برگزار می‌شود

 رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: امتحانات نهایی براساس برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، محسن زارعی  رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش درباره برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان پس از به شهادت رسیدن آیت الله رئیسی و همراهانش، اظهار کرد: دانش آموزان مطابق برنامه از پیش تعیین برای حضور در امتحانات نهایی آماده باشند.

وی افزود: رهبر انقلاب شب گذشته اعلام کردند که امور کشور باید انجام شود بنابراین امتحانات برگزار می‌شود، تغییر رویه در صورتی است که خبر جدیدی اعلام شود.

هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در اثر سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

منابع محلی که هم اکنون در محل حادثه بالگرد حامل رئیس‌جمهور حضور دارند، خبر شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش را تایید کردند.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

رهبر انقلاب شهریور ماه به مناسبت هفته دولت ضمن قدردانی و تمجید از عملکرد خوب و قوی دولت در برخی بخش‌ها از جمله «کارهای زیربنایی»، «رشد شاخص‌های کلان اقتصادی» و «سیاست خارجی»، گفتند: حضور در بین مردم و مواجهه مستقیم و صمیمی و متواضعانه با آن‌ها، بسیار با ارزش است. ساده‌زیستی، ‌ مواضع انقلابی، روحیه جهادی و بکارگیری جوانان در رده‌های گوناگون مدیریتی را از دیگر کارهای تحسین برانگیز دولت خواندند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha