کد خبر 253188
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷

علی لاریجانی اعلام کرد:

برای سلامتی آقای رئیسی همه دعا کنیم

 برای سلامتی آقای رئیسی همه دعا کنیم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برای سلامتی جناب آقای رئیسی و همراهان همه دست به دعا برداریم.

به گزارش گروه سیاسی حیات؛ علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: در این لحظات، برای سلامتی جناب آقای رئیسی و همراهان همه دست به دعا برداریم.

آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور عصر امروز یک شنبه-۳۰ اردیبهشت پس از افتتاح "سد قیز قلعه سی" به منظور افتتاح "ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز" به این شهر عازم شد و بالگرد وی در این مسیر در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

درپی این سانحه سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: از همه امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی برای امدادرسانی و تفحص (سانحه بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان) استفاده شود.

تا این لحظه هنوز اطلاع موثقی از محل سقوط به دست نیامده است، گروه‌های جدید امدادی و برخی کوه نوردان به تیم امداد و نجات پیوسته اند. هوا کم کم رو به تاریکی می‌رود و باران هم آغاز شده است و اما جستجو همچنان ادامه دارد. گروه‌های امداد و نجات خود را به محلی که تصور می‌شد بالگرد رئیس‌جمهور دچار حادثه شده، رسانده‌اند اما بارنگی موجب ایجاد گل و عبور سخت خودروها و افراد شده است. اطلاعات نشان می‌دهد که محل جستجو در ارتفاعات است و امکان حضور با خودرو وجود ندارد و امدادگران ناچار به حرکت با پای پیاده هستند و لذا عملیات امداد و نجات را به مشکل روبرو کرده است. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha