کد خبر 253083
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶

«حیات» گزارش می‌دهد؛

ناهماهنگی شورای شهر و شهرداری این بار در ساخت هتل/ فروزنده: می‌سازیم؛ چمران: ساخته نمی‌شود

ناهماهنگی شورای شهر و شهرداری این بار در ساخت هتل/ فروزنده: می‌سازیم؛ چمران: ساخته نمی‌شود

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران چندی پیش خبر از ساخت هتل در برخی از بوستان‌های جنگلی داد اما حالا رئیس شواری شهر این موضوع را رد می‌کند تا بار دیگر بحث اختلاف میان این دو رکن مهم پایتخت مطرح شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، ناهماهنگی‌های شورای شهر و شهرداری باز ادامه دارد، این بار در خصوص ساخت هتل‌های مجلل در بوستان‌های جنگلی؛ این اختلاف‌ها چندی پیش و در پروژه‌هایی مانند ساخت و ساز ساختمان و مساجد در بوستان‌های قیطریه، لاله و بوستان‌های جنگلی، حواشی بسیاری را به همراه داشت.

در این زمینه، لطف‌الله فروزنده، معاون شهردار تهران، چند روز پیش به خبرنگار اجتماعی حیات، گفته بود که در بوستان‌های جنگلی یک‌سری مناطقی وجود دارد و باید روی آن‌ها طرحی اجرایی شود.

وی ادامه داد: کاری که شهرداری قصد دارد روی این زمین‌های خالی در بوستان‌های جنگلی انجام دهد، ساخت هتل‌هایی است که روی این زمین‌ها عملی می‌شود.

معاون شهردار تهران همچنین گفت: این طرح یک طرح کامل است که با مطالعه انجام شده و در بوستان‌های جنگلی اطراف تهران ساخته خواهد شد.

اما حالا در تازه‌ترین خبر مهدی چمران، رئیس شورای شهر در جمع خبرنگاران مطرح کرد کههنوز در این باره چیزی به شورا ارسال نشده و قطعا چنین موضوعاتی تا در شورا تصویب نشود، عملیاتی نخواهد شد.

وی ادامه داد: پیشنهاداتی در این زمینه ارائه شده بود و میراث فرهنگی نیز نسبت به موضوع ساخت هتل تشویق و ترغیب بسیاری دارد؛ لذا شهرداری در زمینه‌هایی که در اختیار دارد می‌خواهد هتل‌هایی بسازد؛ اما این موضوع در پارک نیست در حقیقت در بوستان‌ها به جز آنچه که تصویب شده مگر در شرایط خاص چیزی ساخته نخواهد شد.

رئیس شورای شهر در نهایت عنوان کرد: در پارکی که سبز است جای هیچ چیزی بجز مسجد، کتابخانه و تاسیساتی همچون سرویس بهداشتی و انبارهای تأسیسات نیست.

گفتنی است حالا با این تفاسیر باید منتظر بود و دید نتیجه ساخت هتل‌ در بوستان جنگلی به کجا می‌رسد، آیا باز شورا و شهرداری به اختلاف خواهند خورد؟

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha