کد خبر 253027
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶

وداع با شکوه طارمی با پورتو + فیلم

وداع با شکوه طارمی با پورتو + فیلم

مهاجم ایرانی پورتو که دقایقی بعد از حضورش در ترکیب این تیم با یک پاس گل بار دیگر توانایی‌هایش را به رخ کشید.

به گزارش‌ گروه ورزشی حیات؛ در آخرین بازی از هفته سی‌وچهارم و پایانی رقابت‌های لیگ برتر پرتغال در فصل 24-2023، شب گذشته (شنبه) تیم فوتبال پورتو میهمان براگا بود و موفق شد نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش در جدول رده‌بندی را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

در این بازی که براگا از دقیقه 13 آن با اخراج دفاع راستش، مجبور شد 10 نفره به کار خود ادامه دهد، مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب اصلی قرار نداشت، اما او در دقیقه 76 به جای چیکو کنسیسائو به میدان رفت و در دقیقه 84 پاسی به وندرسو گالنو داد که زمینه‌ساز تنها گل بازی شد.

به این ترتیب پورتو موفق به ثبت بیست‌ودومین پیروزی‌اش در این فصل شد تا با 72 امتیاز در رده سوم جدول باقی بماند و امیدهای براگای 68 امتیازی برای تصاحب رده سوم را از بین برد.

ماندن در رده سوم می‌توانست حضور پورتو در مرحله گروهی فصل آینده لیگ اروپا را تضمین کند، اما محرومیت این باشگاه از سوی یوفا به دلیل مشکلات مالی، مانع از حضورش در رقابت‌های اروپایی فصل آینده خواهد شد.

این آخرین بازی طارمی برای پورتو در لیگ برتر پرتغال بود و حالا او خودش را برای انجام آخرین بازی‌اش با پیراهن پورتو آماده می‌کند؛ فینال جام حذفی پرتغال برابر اسپورتینگ لیسبون (قهرمان لیگ برتر پرتغال) که روز ششم خرداد برگزار خواهد شد.

طارمی که قرار است در پنجره تابستانی در انتقالاتی هیجان‌انگیز راهی لیگ ایتالیا و تیم اینترمیلان شود، در روزهای پایانی حضورش در پورتو بار دیگر در نقش تاثیرگذار ظاهر شد و تنها دقایقی بعد از حضور در ترکیب این تیم، زمینه ساز برد پورتو لقب گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha