کد خبر 252739
۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴

حضور انتشارات انقلاب اسلامی با بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه/ امسال تنوع آثار مخاطبان متفاوت را جذب کرده است+فیلم

حضور انتشارات انقلاب اسلامی با بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب در نمایشگاه/ امسال تنوع آثار مخاطبان متفاوت را جذب کرده است+فیلم

مدیر تولید محتوای انتشارات انقلاب اسلامی گفت: در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب حضور داریم که از این تعداد ۴۰ عنوان کتاب در طول یکسال گذشته منتشر شد.

مجتبی صابری مدیر تولید محتوای انتشارات انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی حیات در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: انتشارات اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر رهبر معظم انقلاب انقلاب اسلامی در راستای نشر آثار و اندیشه رهبر معظم انقلاب تلاش میکند. در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیش از ۲۰۰ عنوان کتاب حضور داریم که از این تعداد ۴۰ عنوان کتاب در طول یکسال گذشته منتشر شد؛ و از این تعداد نیز ۱۴ عنوان در نمایشگاه سی و پنجم کتاب تهران رونمایی شد.

وی ادامه داد: «حدیث زندگی» از مهمترین کتابهایی است که در این دوره رونمایی شد. این کتاب ۳ جلدی مجموعه احادیث اخلاقی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در طول سالهای مختلف یعنی از سال ۶۹ تا به امسال در جلسات درس خارج فقه خود بیان فرمودند. در حال حاضر سه جلد از این کتاب منتشر شده است و امیدوارم بتوانیم تا سال آینده آن را به ۶ جلد برسانیم.

حجت الاسلام صابری افزود: از دیگر آثار میتوان به «روایت تولید» اشاره کرد که نگاه اقتصادی رهبر انقلاب را به سنت و سیره حضرت پیامبر (ص) مستند کرده است. این کتاب نیز با توجه به اهمیت مسئله اقتصاد و نگاه ویژه رهبر انقلاب جزو آثاری بود که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

مدیر تولید محتوای انتشارات انقلاب اسلامی تشریح کرد: از این میان کتاب «خاکسپاری دوم بانوی من» که با قالبی جدید برای مخاطب نوجوان منتشر شد، داستان کوتاهی است که زندگی یک نوجوان را از سال ۶۰ روایت می‌کند. ماجرا از جبهه سوسنگرد آغاز میشود و تا نبرد اطلاعاتی با موساد میرسد. به صورت رفت و برگشتی از زمان گذشته و حال ماجرا ادامه می یابد.

وی همچنین بیان کرد: مجموعه ۴ جلدی نهج البلاغه نیز از جمله کارهایی است که در نمایشگاه امسال تکمیل شد. به این صورت که هم دسته بندی موضوعی تغییر کرد و هم یک جلد از ۶ گفتار فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت و جایگاه نهج البلاغه با عنوان گنجینه بی پایان منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

حجت الاسلام صابری در پایان اشاره کرد: در غرفه انقلاب اسلامی از روزهای ابتدایی استقبال بسیار خوبی داشتیم و تنوعی که در ارایه آثار بوجود آمده است مخاطبان مختلف در سنین متفاوت را به غرفه جذب کرده و از این موضوع بسیار خرسندیم‌.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha