کد خبر 252499
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۰

معوقه از هفته سی و چهارم لیگ برتر؛

تاتنهام ۰-۲ سیتی، روبان آبی به جام قهرمانی گره خورد + جدول

تاتنهام ۰-۲ سیتی، روبان آبی به جام قهرمانی گره خورد + جدول

منچسترسیتی در دیدار معوقه خود مقابل تاتنهام با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیده تا صدرنشینی خودش را پیش از شروع هفته پایانی قطعی کند.

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ در دیداری معوقه از هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلستان دو تیم منچستر سیتی و تاتنهام به مصاف یکدیگر رفتند که منچستر سیتی برای صدرنشینی پیش از هفته سی و هشتم نیازمند پیروزی در این دیدار مقابل همشهری آرسنال بود. این بازی از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در ورزشگاه تاتنهام و با قضاوت کریس کاوانا برگزار شد که در نهایت با برتری ۲ بر صفر منچسترسیتی به پایان رسید.

بازی از هم آغاز برخلاف انتظارها با فشار تیم تاتنهام همراه شد و شاگردان پوستکوغلو برای باز کردن دروازه منچستر سیتی تمام توان خودشان را به کار گرفت اما این اتفاق صورت نگرفت تا در نهایت ۴۵ دقیقه نخست با نتیجه بدون گل خاتمه پیدا کند.

در نیمه دوم اما منچسترسیتی می‌دانست که باید فارغ از تمامی طلسم‌ها، برای کسب سه امتیاز بازی کند و در این امر شاگردان پپ گواردیولا سنگ تمام گذاشتند. روی کار تهاجمی فودن و دیبروینه، ارلینگ هالند موفق شد در دقیقه ۵۲ گل اول بازی را به ثمر برساند و این گل، شروعی بود برای حملات مجدد تاتنهام! 

بازیکنان تاتنهام فشار زیادی روی دروازه منچستر سیتی می‌آوردند اما دفاع لایه لایه این تیم باعث می‌شد تمامی توپ‌ها پیش از ورود به محوطه جریمه از کنترل آنها خارج شود. این مسئله ادامه داشت تا اینکه برخورد صورت گرفته بین رومرو و ادرسون با مصدومیت دروازه‌بان منچستر سیتی همراه شد و وقفه‌ای که در جریان بازی ایجاد شد، تب و تاب مهاجمان تاتنهام را گرفت.

این پایان کار نبود، در دقیقه ۸۹ بازیکنان تاتنهام روی دوکو در محوطه جریمه مرتکب خطا شدند تا داور این دیدار یک ضربه پنالتی را برای شاگردان پپ گواردیولا اعلام کند. ارلینگ هالند پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت ویکاریو گل دوم را به ثمر رساند تا خیال هواداران سیتی از کسب ۳ امتیاز حساس این دیدار راحت کند. با این گل امید هواداران آرسنال برای کسب عنوان قهرمانی که چشم انتظار توقف ستیزن‌ها بودند، ناامید شد.

با این نتیجه یک بار دیگر در این چند هفته منچسترسیتی صدر جدول را از آرسنال پس گرفت و با ۸۸ امتیاز به صدر بازگشت. در مقابل تاتنهام در ادامه روند ضعیفی که داشت با ۶۳ امتیاز در رتبه پنجم ایستاد.

تاتنهام ۰-۲ سیتی، روبان آبی به جام قهرمانی گره خورد + جدول

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha