کد خبر 252078
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸

از امروز؛

دمای هوا در استان بوشهر روند افزایشی به خود می‌گیرد

دمای هوا در استان بوشهر روند افزایشی به خود می‌گیرد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه از دوشنبه با شدت‌گرفتن وزش بادهای جنوبی، خلیج فارس تا پایان هفته مواج خواهد بود، گفت: دمای هوا از امروز روند افزایشی خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های حیات، طلیعه محمدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که از دوشنبه با شدت‌گرفتن وزش بادهای جنوبی، خلیج فارس تا پایان هفته در برخی ساعات مواج خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از روز دوشنبه تا پایان هفته در برخی نقاط استان به‌ویژه ارتفاعات، احتمال بارش پراکنده باران گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق وجود دارد.

وی گفت: دمای هوا نیز از امروز روند افزایشی خواهد داشت.

وی ادامه داد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در برخی ساعات وزش باد و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی، با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ و از فردا در قسمت‌های شمالی و مرکزی به تدریج با سرعت ۱۲ تا ۳۶ گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتی‌متر، از فردا در مناطق شمالی و مرکزی به تدریج ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی ۱۵۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha