کد خبر 251754
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱

فرآیند رأی‌گیری با خللی مواجه نیست

فرآیند رأی‌گیری با خللی مواجه نیست

سخنگوی شورای نگهبان گفت: فرآیند رأی‌گیری با خللی مواجه نیست و به خوبی در حال انجام است و اگر مردم نکته‌ای درباره تخلفات داشته باشند، می‌توانند از طریق سامانه مردم ناظر اطلاع دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی حیات، «هادی طحان‌نظیف» سخنگوی شورای نگهبان امروز (جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه) پس از ثبت رأی خود پای صندوق‌های رأی سیار در ستاد مرکزی نظارت بر انتخابات در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، گفت: فرآیند رأی‌گیری انتخابات از ساعت ۸ صبح آغاز شد و مردم عزیز نمایندگان ۲۲ حوزه‌ای را که باقی مانده است، تعیین تکلیف می‌کنند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله در هفته‌های آینده شاهد برگزاری رسمی مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم شورای اسلامی خواهیم بود.

طحان نظیف با تاکید بر اینکه یک مجلس قوی می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد، تصریح کرد: امیدواریم که با حضور مردم، منتخبان حوزه‌های انتخابیه باقی مانده تعیین تکلیف شوند و کار ناتمام مرحله اول، با رأی و اراده و همت مردم به اتمام برسد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: بر اساس گزارش‌های مختلفی که از شهرستان‌ها و استان‌های مختلف داریم، فرآیند رأی‌گیری با خللی مواجه نیست و به خوبی در حال انجام است و اگر مردم نکته‌ای درباره تخلفات داشته باشند، می‌توانند از طریق سامانه مردم ناظر اطلاع دهند تا همکاران ما در اسرع وقت پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

طحان‌نظیف اظهار کرد: کسانی که در مرحله قبل در یک حوزه انتخابیه رأی دادند، می‌توانند در همان حوزه انتخابیه رأی دهند و همچنین کسانی که در مرحله قبل رأی نداده باشند، می‌توانند در این مرحله شرکت کنند.

وی بیان کرد: همچنین متولدان ۲۱ اردیبهشت سال ۱۳۸۵ به قبل می‌توانند به عنوان رأی اولی در انتخابات شرکت کنند و می‌توانند از فرصت انتخاب و تعیین سرنوشت کشور خود استفاده کنند تا انتخاب‌های خوبی رقم بخورد.

طحان‌نظیف تاکید کرد: مجلس دوازدهم می‌تواند تصمیمات مهمی را برای مردم بگیرد و مجلس قوی می‌تواند موانع و مشکلاتی را که پیش پای مردم است، برطرف کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha