کد خبر 251683
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید «محسن صداقت» در قم دیدار کرد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید «محسن صداقت» در قم دیدار کرد

همزمان با سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به قم، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز پنجشنبه با خانواده شهید «محسن صداقت» از شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق دیدار کرد.

به گزارش گروه اجتماعی حیات؛  امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی ضمن دیدار  از خانواده و فرزندان این شهید والامقام گفت: امروز در سفر رییس جمهور و هیات دولت به قم توفیق شد تا خانواده معظم شهدا را زیارت کنیم و از نصایح یادگاران شهدا در مسیر خدمت رسانی بهره‌مند شویم.

وی افزود: خداوند ما را لایق دعای شهدا و شما خانواده شهدا قرار دهد تا بتوانیم خدمتگزار خانواده شهدا و ایثارگران باشیم و راه شهدا را ادامه دهیم.

پدر شهید محسن صداقت نیز در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تلاش‌های شما در بنیاد شهید و امور ایثارگران موجب رضایت و خشنودی است. شما حافظان خون‌ شهدا هستید. هر کس تلاش کند خداوند تلاشش را ضایع نمی‌کند و هر کس هجرت کند و در راه خدا بجنگد و شهید شود، بهشت برای اوست. این پاداش معامله بزرگ با خداوند است.

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید امور ایثارگران در دومین سفر استانی رییس جمهور و اعضای دولت به قم، آیت الله رییسی را همراهی می‌کند.

آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت وارد قم شد. این پانزدهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha