کد خبر 251614
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲

عضو شورای شهر در گفتگو با «حیات»:

قرارداد شهرداری با چینی‌ها محرمانه نیست/ نیازی ندارم این معاهده را ببینم

قرارداد شهرداری با چینی‌ها محرمانه نیست/ نیازی ندارم این معاهده را ببینم

عضو شورای اسلامی شهر تهران، گفت: قرارداد خرید اتوبوس و تاکسی‌های برقی از چینی‌ها محرمانه نیست اما ملاحظاتی برای شرکت چینی وجود دارد؛ به هرحال برای ما این موضوع محرمانه نیست.

به گزارش خبرنگار اجتماعی حیات، در هفته‌های اخیر، اختلاف بین شورای شهر و شهرداری درباره پاسخگو نبودن علیرضا زاکانی درباره قرارداد اتوبوس و تاکسی‌های برقی با چینی هاست. برخی از اعضای شورای شهر درباره شفافیت این قرارداد اعتراض داشنتند و برخی خبر از عدم ارائه این قرارداد به شورا می‌دادند که یکی از این اعضا ناصر امانی بود که در خبرهای پیشین به آن پرداخته شد.

اما با این حال سیداحمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جدیدترین گفتگویش صحبت متفاوت‌تری نسبت به سایر اعضای شورای شهر مطرح کرد.

سیداحمد علوی، عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی حیات، درباره قرارداد شهرداری برای خرید اتوبوس و تاکسی‌های برقی از چینی‌ها، گفت: طبیعتا به دلیل مسائل تحریمی، شرکت‌های طرف قرارداد ما تمایل دارند که اطلاعات‌شان افشا نشود تا ضرری نبینند.

وی ادامه داد: این قرارداد محرمانه نیست اما ملاحظاتی برای شرکت چینی وجود دارد؛ به هرحال برای ما این موضوع محرمانه نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رئیس شورای شهر نیز گفته بود که هرکسی از اعضا بخواهد قرارداد را ببیند، می‌تواند طالب این موضوع باشد، گفت: خود شخص من قرارداد را ندیده‌ام و نیازی هم به این موضوع نمی‌بینم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha