کد خبر 251502
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۶

نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ حلمه به جام پانزدهم یا شکل گیری فینال آلمانی؟!

رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ حلمه به جام پانزدهم یا شکل گیری فینال آلمانی؟!

رئال مادرید و بایرن مونیخ امشب برای مشخص شدن دومین فینالیست لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم رئال مادرید اسپانیا و بایرن مونیخ آلمان امشب و از ساعت 22:30 به وقت تهران در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد تا یک پای دیگر فینال مسابقات و حریف بورسیا دورتموند در این هفته از رقابت‌ها مشخص شود.

پس از تساوی ۲-۲ در جدال رفت، حال رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، ورزشگاهی که به قول خیلی‌ها جادوی خاصی در آن نهفته‌است، انتظار بایرن مونیخ را می‌کشد. تقابل اولین و سومین تیم پرافتخار قاره سبز همواره تماشایی و خاطره‌انگیز از آب درآمده و فردا شب نیز حداقل ۹۰ دقیقه پر از هیجان در انتظار هواداران دو تیم و فوتبال‌دوستان خواهد بود.


رئال مادرید

کمتر هوادار رئال مادرید تصور می‌کرد تیمی که فصل را با مصدومیت سه ستاره تأثیرگذار خط دفاعی خود (آلابا، کورتوا و میلیتائو) و بدون مهاجم نوک تخصصی آغاز کرده و در طول مسابقات نیز با مصدومیت‌های گوناگونی دست‌وپنجه نرم کرده، حالا مصمم به کسب قهرمانی شماره 15 در لیگ قهرمانان اروپا باشد. تیم کارلو آنچلوتی به سختی از سد لایپزیش و منچسترسیتی عبور کرد و پس از تساوی 2-2 در آلیانتس آرنا، در ورزشگاهی از بایرن مونیخ پذیرایی می‌کند که به قول خیلی از فوتبالی‌ها جادویی نهفته دارد و اتمسفر خاصی در شب‌های اروپایی بر آن حاکم است. جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و رودریگو که در مجموع رقابت‌ها در این فصل ۸9 گل یا پاس گل ثبت کرده‌اند، احتمالاً در رقم خوردن سرنوشت نبرد سانتیاگو برنابئو تأثیرگذار باشند. 


بایرن مونیخ

بایرن مونیخ در رقابت‌های داخلی سختی زیادی کشید. تیم توماس توخل در کمال ناباوری، خیلی زود از جام حذفی کنار رفت و رفته‌رفته قهرمانی بوندسلیگا را نیز به بایرلورکوزن واگذار کرد. اما کیست که نداند بایرن مونیخ در یک فصل کابوس‌وار هم می‌تواند در لیگ قهرمانان اروپا رویاپردازی کند. مردان باواریا لاتزیو را پشت سر گذاشتند، بر آماده‌ترین و بی‌رحم‌ترین آرسنال سالیان اخیر غلبه کردند و پس از توقف خانگی مقابل رئال مادرید در آلیانتس آرنا، برای تحقق رویای بوسه بر تنها جام و البته مهم‌ترین جام فصل به مادرید سفر کرده‌اند. موفقیت، بهترین پاداش در دوران سخت است و بایرن می‌خواهد داستان پر از مشقت خود را با خوشی به پایان برساند، حتی اگر مقابلش سانتیاگو برنابئوی جهنمی قرار گرفته باشد.


داوران

سیمون مارسینیاک (داور اصلی) و توماش کویاتکوفسکی (داور VAR) از لهستان


ترکیب احتمالی دو تیم

رئال مادرید (2-4-4): لونین | کارواخال، شوامنی، رودیگر، مندی | والورده، کروس، کاماوینگا، بلینگام | وینیسیوس، رودریگو

بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | کیمیش، دلیخت، دایر، مزروعی | گورتسکا، لایمر | سانه، موسیالا، مولر | کین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha