کد خبر 251462
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲

با اعلام استاندار تهران:

امنیت انتخابات و صیانت از آرای مردم را تضمین می کنیم

امنیت انتخابات و صیانت از آرای مردم را تضمین می کنیم

استاندار تهران با اشاره به برگزاری دور اول انتخابات مجلس در سطح استان در صحت و سلامت کامل، تاکید کرد: در مرحله دوم انتخابات هم تامین امنیت و صیانت از آرای مردم را تضمین می کنیم.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، علیرضا فخاری روز سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان تهران، افزود: دور دوم انتخابات مشابهت زیادی با دور اول خواهد داشت و باید چهار رکن مورد نطر رهبر معظم انقلاب برای انتخابات محقق شود.

وی ادامه داد: پس از عملیات وعده صادق و امیدبخشی به جامعه به دلیل موقعیت ژئو استراتژیک، ایران باید از سرپنجه انتخابات و مشارکت خود را نشان دهد.

به گفته فخاری، انتخابات الکترونیک اقدام جدید و البته جذابی است و آموزش های لازم در این زمینه باید به مردم داده شود.

وی ادامه داد: دستگاه های الکترونیکی اخذ رای حفاظت اطلاعات خوبی دارد و تبیین این موضوع باید اطلاع رسانی شود.

فخاری گفت: در این مرحله حتی یک رای سرنوشت انتخابات را تغییر می دهد و هر کس بتواند بهتر دلایل حضور داوطلبی خود را داشته باشد، می تواند رای بهتری از مردم بگیرد و البته باید نظارت خوبی برای رقابت سالم داشته باشیم.

استاندار تهران با تقدیر از عوامل برگزاری دور اول انتخابات، گفت: نوع رفتارها در مرحله دوم نباید با دور اول تغییر کند و با همان صلابت، دقت و صحت باید صیانت از آرا انجام شود.

وی افزود: تنوع در این دوره انتخابات به الکترونیکی بودن و حجم زیاد زیاد آن و کارایی صندوق است؛ باید حداکثر سازی برای اخذ رای انجام شود.

فخاری با بیان اینکه امنیت قابل قبول برای انتخابات باید از طرف ما انجام شود، گفت: این تضمین را به مردم می دهیم که از آرای آنها صیانت می کنیم و از طرفی راهبرد کلان این است که مسئولان پای کار هستند.

وی ادامه داد: در حوزه اطلاع رسانی باید از تمامی ظرفیت ها به ویژه تنوع و تکثر از طریق رسانه ها استفاده شود و تنور انتخابات را باید داوطلبان داغ کنند و با دفاع از ظرفیت ذهنی خود، مردم را جذب کنند.

فخاری اظهار امیدواری کرد: انتخابات مثل دور اول آن با حضور پرشور، پرشکوه و با بصیرت مردم ههمیشه در صحنه، برگزار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha