کد خبر 251370
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶

تیم منتخب هفته بیست و ششم؛ در تسخیر خارجی‌ها

تیم منتخب هفته بیست و ششم؛ در تسخیر خارجی‌ها

هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر هم با رقم خوردن اتفاقات جذابی پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی حیات؛ هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر برگزار شد و با پیروزی دو تیم مدعی قهرمانی استقلال و پرسپولیس به پایان رسید تا رقابت قهرمانی همچنان مثل سابق در جریان باشد.

در این هفته تیم قعرنشین صنعت نفت دست به کار بزرگی زد و مس رفسنجان را با شکست بدرقه کرد. پیام پارسا در دروازه نفتی‌ها خوش درخشید و میثم تهیدست در قلب دفاع تیم برزیل ایران به بسته ماندن دروازه نفت کمک کرد. تراکتور هم به لطف گل و پاس گل ریکاردو آلوز بر فولاد غلبه کرد که شجاع خلیل‌زاده نیز علاوه بر کمک به ثبت کلین شیت دیگری در کارنامه تراکتور، زننده یکی از گل‌های شاگردان حمید مطهری بود.

تیم منتخب هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

دروازه‌بان: پیام پارسا (صنعت نفت)

صنعت نفت موفق شد سه امتیاز ارزشمند مقابل مس کسب کند و امیدهایش به بقا در لیگ برتر بیشتر شود. پیام پارسا در این پیروزی نقش پررنگی ایفا کرد و توانست با عملکرد خوبش دروازه خود را در این بازی بسته نگه دارد.

مدافع: شجاع خلیل‌زاده (تراکتور)

مدافع و کاپیتان تراکتور یکی از بهترین نمایش‌های این فصل خود را ارائه کرد اما آنچه که باعث شد تا به تیم هفته برسد، گل قیچی برگردان بود که تراکتور را پیش انداخت و شجاع را به بهترین گلزن هفته تبدیل کرد. خلیل‌زاده در دفاع نیز موثر و بی نقص بود و حملات تیم فولاد را به خوبی دفع کرد.

مدافع: محمدحسین مرادمند (استقلال تهران)

مرادمند با تجربه بالای خودش یک مدافع خوب در مرکز خط دفاعی استقلال است و مزد بازی خوبش مقابل ذوب آهن را هم با یک پاس گل گرفت. او در مصدومیت چند مدافع استقلال در این هفته‌ها به خوبی جای خالی آنها را پر کرد و ستونی برای خط دفاعی آبی‌ها بود.

مدافع: میثم تهیدست (صنعت نفت)

او هم در کنار پیام پارسا در کلین شیت ارزشمند مقابل مس سهیم بود چرا که اکثر توپ‌های هوایی را بالاتر از مهاجمان حریف دفع می‌کرد و روی زمین هم روز نسبتاً کم اشتباهی را پاس‌های او از عقب زمین هم در این بازی در طراحی موقعیت گل برای نفتی‌ها موثر بود.

هافبک: سینا اسدبیگی (پرسپولیس)
هافبک دفاعی پرسپولیس در نیمه دوم به زمین آمد و جانشین مهدی ترابی شد تا تعویضش میان هواداران پرسپولیس انتقادبرانگیز شود اما او نشان داد که یک مهره موثر است. اسدبیگی در صحنه گل دوم با پاس در عمق دفاع، خط دفاعی نساجی را شکافت و تیمش را به گل رساند.

هافبک‌: عارف حاجی‌عیدی (آلومینیوم اراک)

عارف در جدال‌های میانه میدان برتری داشت و بارها با توپ‌گیری و قطع پاس هافبک‌های خلاق حریف نگذاشت موقعیت‌سازی کنند و در انتقال توپ از دفاع به حمله نیز موثر کار کرد، اما بازی خوب او با یک پرواز بلند و ضربه سر مطمئن روی ارسال امین جهان‌کهن تکمیل شد

هافبک: ریکاردو الوز (تراکتور)
هافبک پرتغالی تیم تراکتور با نمایشی درخشان در دیدار با فولاد نام خود را به عنوان یکی از برترین بازیکنان هفته به تیم منتخب رساند. ریکاردو آلوز در نیمه اول با یک سانتر از روی نقطه کرنر زمینه‌ساز گل زیبای شجاع خلیل‌زاده شد و در نیمه دوم نیز روی پاس سجاد اشوری گل دوم را به ثمر رساند.

هافبک: جلال الدین ماشاریپوف (استقلال تهران)
هافبک تیم فوتبال استقلال بازی مثبت و مفیدی برابر ذوب آهن داشت.  او با همکاری با مدافعان کناری استقلال خودش را در موقعیتی قرار می‌داد تا از توپ‌های برگشتی درون محوطه استفاده کند و از همین روش موفق شد گل‌اول استقلال را با زیرکی تمام به ثمر برساند.

هافبک: اوستون اورونوف (پرسپولیس)

ستاره پرسپولیس در بازی با نساجی بدون شک اوستون اورونوف بود که با درخشش شخصی خودش در این بازی توانست سرخپوشان را در کورس قهرمانی نگه دارد. او دو گل زیبا به ثمر رساند و می‌توان از وی به عنوان برترین بازیکن هفته یاد کرد.

مهاجم: جواد آقایی‌پور (استقلال خوزستان)

یک امتیاز این هفته استقلال خوزستان مقابل سپاهان برای این تیم در مسیر بقا در لیگ برتر ارزشمند بود. جواد آقایی پور با یک گل قیچی برگردان زیبا، یکی از صحنه‌های دیدنی هفته را خلق کرد و شایسته حضور در جمع برترین‌هاست.

مهاجم: گوستاوو بلانکو (استقلال تهران)

جذاب‌ترین صحنه هفته را او رقم زد. جایی که در دقیقه 95 معادلات بالای جدول را به کلی تغییر داد و با یک شوت دیدنی 2 امتیاز به حساب استقلالی‌ها واریز کرد تا همچنان شانس اول قهرمانی لیگ باشند.

تیم منتخب هفته بیست و ششم؛ در تسخیر خارجی‌ها

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha