کد خبر 251292
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹

هلال احمر اردبیل با هشدار هواشناسی در وضعیت آماده باش قرار گرفت

هلال احمر اردبیل با هشدار هواشناسی در وضعیت آماده باش قرار گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از آماده باش نجاتگران در پی بارش شدید باران و هشدارهای هواشناسی خبر داد.

به گزارش گروه استان های حیات؛ حمید قویدل، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل روز دوشنبه با بیان این خبر، افزود: امروز در پی هشدارهای هواشناسی و بارش شدید و رگباری باران، نجاتگران این جمعیت در سراسر استان در آماده باش کامل هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه نجاتگران هلال احمر در مسیرهای ارتباطی استان به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات هستند، اضافه کرد: تمامی موتورهای مکش آب و دستگاه های لجن کش در حالت آماده به کار قرار دارند.

قویدل به شهرندان توصیه کرد به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و در صورت بروز حادثه با شماره تماس ندای امداد، ۱۱۲ تماس حاصل کنند.

هواشناسی استان اردبیل روز گذشته با صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تداوم حاکم بودن شرایط جوی ناپایدار و احتمال بارش‌های پراکنده تا پایان هفته جاری در نقاط مختلف این استان خبر داده بود.

طبق این هشدار، جاری شدن روان‌آب‌ها، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های استان اردبیل با در نظر گرفتن شدت بارش‌ها دور از انتظار نیست.

جمعیت هلال احمر استان اردبیل با ۱۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، ۱۸ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۳ دستگاه خودروی ست نجات، ۱۵ دستگاه خودروی کمک‌دار، تیم واکنش سریع استان، واحد آنست، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری (EOC) و ۱۰ مرکز ERC در شعب استانی با ۶۰۰ نفر امدادگر و داوطلب در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha