کد خبر 251020
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶

۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگان اهدا شد

۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگان اهدا شد

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان از اهدای چهار هزار و ۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های حیات، حمید باسره روز یکشنبه اظهار کرد: برای تامین این تعداد جهیزیه، در مجموع بیش از یکهزار و ۴۳۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال هزینه شده که از این میزان یکهزار و ۲۱۲ میلیارد و ۸۲۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد و مبلغ ۲۲۴ میلیارد ریال نیز از محل کمک های خیران و مردم نوع دوست و سخاوتمند استان در قالب(صدقات، نذورات و زکات) تامین شده است.

وی ادامه داد: هر سری جهیزیه اهدایی به زوج های جوان شامل پنج قلم از اساسی‌ترین لوازم ضروری زندگی همچون یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی است که با هدف توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به کاهش هزینه های زوج های جوان در ابتدای زندگی مشترک شان به این قشر اهدا شده است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان توضیح داد: یکی از اقدامات اثربخش کمیته امداد به منظور توانمندسازی خانواده های نیازمند و کمک به امر ازدواج جوانان، تهیه و تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت این نهاد است و بدون شک حمایت‌های مادی و معنوی خیران و مردم نوع‌دوست باعث موفقیت این نهاد در حمایت از اقشار آسیب ‌پذیر جامعه بوده است.

باسره یادآور شد: مردم نیک‌اندیش همواره می‌توانند از طریق شماره‌ گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* و با مشارکت در طرح‌های مختلف و متنوع حمایتی کمیته امداد، یاریگر این نهاد در رفع مشکلات محرومان و نیازمندان هرمزگانی باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha